דש: קנו את בבילון - תזנק ב-100% בשנה הקרובה

סמנכ"ל המחקר ערן יעקובי: לא מכירים שינוי בכוונת החברה להנפיק בנאסד"ק, רואד שואו כנראה במארס ■ החברה תסכם ביום ב' הקרוב את 2012; יעקובי: צפי לזינוק מטאורי ברווח לכ-100 מיליון שקל בשנה החולפת

חברת בבילון צפויה לסכם ביום ב' הקרוב את שנת 2012, וסמנכ"ל המחקר בדש ברוקראז' ערן יעקובי מנפק היום (ה') המלצה אוהדת במיוחד, רגע לפני הדוחות. יעקובי ממליץ על המניה ב"קנייה" במחיר יעד של 44 שקל, פרמיה של כ-100% על מחיר הבסיס הבוקר בבורסה.

יעקובי מציין כי אין לו מושג האם ההנפקה בוול סטריט תתבצע או באיזה מחיר, אך הוא מבין כי מבחינה פרוצדורלית, הליך הרואד שואו יכול להתחיל במהלך חודש מארס ואין שינוי בכוונת החברה להנפיק בנאסד"ק.

יעקובי ממליץ למשקיעים להתמקד בנתונים הפונדמנטליים של החברה, כאשר כל השאר הם "שיקולי מסחר וספקולציה". בהקשר זה, מצפה יעקובי במסגרת הדוחות הקרובים להכנסות רבעוניות של 210 מיליון שקל והכנסות שנתיות של 680 מיליון שקל, זינוק של 205% לעומת 2011.

"אינדיקציה מאד חיובית תהיה צמיחה בהכנסות וירידה בשיעור ההכנסות מגוגל שעמד על כ- 83% ברבעון הקודם. אנו מעריכים כי החברה מנסה להוריד בהדרגה את התלות בגוגל ולכן מצפים לשיעור הכנסות מלקוח זה נמוך מ-80% ברבעון הרביעי", כותב יעקובי.

בשורת הרווח, מצפה יעקובי לזינוק מטאורי: מ-28.4 מיליון שקל ב-2011 ל-100 מיליון שקל ב-2012.

ביחס להסכם עם גוגל, אחת הנקודות היותר מטרידות את המשקיעים, מסביר יעקובי כי "כבר כעת ברור כי עבור בסיס הלקוחות הקיים לא צפוי שינוי ואולי אף הערך של כל משתמש יעלה כי יהיה יותר מסובך לקחת אותו למנוע חיפוש אחר מזה של בבילון. לגבי רכישת לקוחות חדשים, כנראה שיעלה יותר כסף ויהיה יותר קשה לגייס אותם, מאידך אותם לקוחות אמורים לייצר בטווח הארוך ערך גבוה יותר מאותן סיבות".