הישראלים יסתערו? מחר יריד הדירות של מרכז הבנייה

כמו בכל שנה, חברות קבלניות, יזמים, קבוצות רכישה ומתווכים יציעו לקהל רוכשי הדירות את מרכולתם הנדל"נית וכמו בכל שנה גם הפעם יציעו החברות מבצעים והטבות ■ המלצה חמה: קודם תעשו סקר שוק

על רקע הירידה בהתחלות הבנייה מצד אחד, שיא בהיקף העסקאות מצד שני והבטחות ראש הממשלה להורדת מחירי הדירות ב-30% מצד שלישי - ייפתח מחר (ו') יריד הדירות המסורתי של מרכז הבנייה הישראלי בגני התערוכה בתל אביב. כמו בכל שנה, יכלול היריד עשרות דוכנים של חברות קבלניות, יזמים, קבוצות רכישה ומתווכים שיציעו לקהל רוכשי הדירות את מרכולתם הנדל"נית וכמו בכל שנה גם הפעם יציעו החברות מבצעים והטבות.

בין המבצעים שיוצגו ביריד ניתן למצוא הנחה בגובה 3% על מחיר דירת 3 חדרים בפרויקט אגמים באשקלון של חברת דונה - 697 אלף שקל במקום 719 אלף שקל. בפרויקט נוסף של החברה תינתן הנחה של 77 אלף שקל במחיר דירת 4 חדרים בשכונת עזרא בתל אביב. במקום 1.54 מיליון שקל, תשווק הדירה ב-1.463 מיליון שקל.

חברת גינדי-זייתוני תציג הנחה של כ-100 אלף שקל דירות בפרויקט "אקו טראס" בשכונה הירוקה בכפר סבא. כך, מחיר דירת 4 חדרים בשטח של 102 מ"ר עם מרפסת בשטח של 37 מ"ר שעומד במשרד המכירות על 1.75 מיליון שקל יעמוד ביריד הדירות על 1.65 מיליון שקל.

חברת האחים דוניץ תציע למבקרי היריד תנאי רכישה משופרים מאלו המוצעים במשרד המכירות בדרך כלל - תשלום של 20% במעמד החתימה ועוד 80% במעמד הכניסה עם פטור מריבית ומהצמדה לשנה בשכונת נווה גן בפתח תקווה.

בפרויקט משותף לחברת רובעים וחברת גי' גרופ בחיפה, "הדר על הים", יציעו היזמים הנחה של 10% על מחיר המחירון. על פי נתוני החברה, מחיר מחירון לדירת שלושה חדרים בשטח 53 מ"ר בתוספת 7 מ"ר מרפסת בקומה העשירית עומד על 681 אלף שקל כך שלאחר ההנחה תשווק דירה זו בכ-620 אלף שקל.

כמו בכל יריד, גם הפעם מומלץ למבקרי היריד לבדוק היכן משווק הפרויקט, לבדוק מה המחיר במשרדי המכירות ביום רגיל ולעשות סקר שוק בפרויקטים הסמוכים כדי להשוות את המחירים. אירועי מכירות כאלו ואחרים מנצלים כל פעם מחדש את ההמולה והסביבה המעודדת-מכירה כדי לגרום לרוכשים הפוטנציאלים להרגיש שמדובר בהזדמנויות שלא יחזרו.

בין הקבלנים העתידים להשתתף ביריד ניתן למצוא את קבוצת יצחקי, חברת דונה, אפריקה ישראל מגורים, אזורים , אשדר, מ. זיתוני, פרשקובסקי, לוינשטיין, גינדי החזקות, דוניץ, שיכון בינוי נדל"ן , משהב, קבוצת חג'ג, מצלאווי, אמירי גן, י.ח דמרי, ועוד.

ערן רולס, יו"ר מרכז הבניה הישראלי ויוזם יריד הדירות השנתי: "יריד הדירות השנתי, צפוי להיות אירוע הדיור הגדול שהתקיים בישראל. הוא משלב יריד דירות ארצי, מבצעי מכירות של פרויקטים, מתחם של רשויות מוניציפאליות ועוד". על פי ניסיון העבר, במכרז הבנייה צופים שכעשרת אלפים מבקרים יגיעו ליריד הדירות.