נחשף ב"גלובס": אלקו במו"מ למכירת המתחם ברמה"ש

"גלובס" דיווח כי אלקו מנהלת מו"מ למכירת מתחם אלקו שברמת השרון לחברת קנדה ישראל, תמורת 150-180 מיליון שקל ■ היום מאשרת החברה כי היא "נמצאת במגעים ראשוניים עם גורמים שונים"

חברת אלקו החזקות מאשרת את חשיפת "גלובס" מהשבוע שעבר, כי היא "נמצאת במגעים ראשוניים עם גורמים שונים בנוגע לאפשרות מכירת המיתחם ברמת השרון", כך מסרה היום (א') לבורסה.

"גלובס" דיווח ביום חמישי כי אלקו מנהלת מו"מ למכירת מתחם אלקו שברמת השרון, סמוך לצומת מורשה, לחברת קנדה ישראל, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, תמורת 150-180 מיליון שקל.

"הדיונים כאמור לא השתכללו לכדי הסכם ואם וכאשר תתקשר החברה בהסכם מחייב כאמור, היא תדווח על כך", כך לשון הודעת החברה.

במתחם, שאותו חוכרת אלקו החזקות, פועל כיום מפעל המושכר לחברת וון-רול שנאים, בהסכם שכירות שתוקפו פג בשנת 2021, אז גם מסתיימת תקופה החכירה של הקרקע. לאחר מכן צפוי מינהל מקרקעי ישראל (ממ"י) להאריך את הסכם החכירה לתקופה נוספת של 49 שנים.

אלקו החזקות, שבשליטת גרשון זלקינד, פועלת בארבעה תחומים עיקריים - ייצור ושיווק מזגנים ומערכות מיזוג אוויר; ייבוא ושיווק מוצרי צריכה חשמליים, באמצעות חברת אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ); ייצור ושירותים למבנים ותשתיות, באמצעות חברת אלקטרה; והשקעות בנדל"ן מניב, בעיקר באמצעות החברות אלקטרה נדל"ן ו-ELR.