נציגויות האג"ח של IDB אחזקות ופתוח לא ישתפו פעולה

נציגות אי.די.בי פתוח דחתה את הצעתה של נציגות האג"ח באחזקות ■ לפיכך, כרגע יש נתק בין הצדדים בנוגע למגעים לשיתוף פעולה במהלך משותף לכפיית הסדר חוב על אי.די.בי פתוח

נציגויות האג"ח של אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פתוח לא ישתפו פעולה במהלך משותף לכפיית הסדר חוב על אי.די.בי פתוח. הערב דווח כי נציגות אי.די.בי פתוח - המורכבת מקרן יורק, פסגות והפניקס - דחתה את הצעתה של נציגות האג"ח באחזקות - המורכבת מגילעד הוותיקה, אקסלנס והראל. לפיכך, כרגע יש נתק בין הצדדים בנוגע למגעים לשיתוף פעולה כאמור.

הערב דיווחה נציגות אג"ח אי.די.בי אחזקות כי הגישה הצעה לנציגות אג"ח אי.די.בי פיתוח. הצעה זו נדחתה בו במקום על ידי נציגות אג"ח אי.די.בי פיתוח. "אנחנו מאמינים שתגובת נציגות אגח אי.די.בי פיתוח היא חלק מהמשא ומתן ולהבנתנו הנציגויות יחזרו לשולחן מו״מ. נמשיך ונפעל בדרך הנכונה להשגת תוצאות מקסימליות עבור בעלי החוב באי.די.בי אחזקות", נמסר מנציגות אי.די.בי אחזקות.

נציגות האג"ח באי.די.בי פתוח הציעה לנציגות האג"ח באי.די.בי אחזקות שיתוף פעולה במסגרתו השנייה תשתלט על מניות אי.די.בי. אחזקות ואז תגיע להסדר באי.די.בי פתוח עם הנציגות שם. בתמורה נציגות האג"ח של אי.די.בי פתוח הציעה לעמיתים בחברה האם חבילה של 5% ממניות אי.די.בי פתוח, ועוד שתי חבילות של 10% בתלות בעמידה באבני בוחן בשווי החברה.