רייטינג אינטרנט בינואר: זינוקים לאתרים nrg ו"הארץ"

"גלובס" מוביל בזירה הכלכלית במספר הגולשים מדי יום ■ הגולשים לא נהרו לאתרי החדשות כדי לעקוב אחר הבחירות ■ וואלה ממשיך להוביל בזירה הכללית

מערכת הבחירות בחודש ינואר לא הצליחה למשוך כמות גדולה יותר משמעותית של גולשים אל אתרי החדשות שסיקרו את המהלכים הפוליטיים ושלבי ההכרעה מקרוב. כך, נרשמו שינויים זניחים במיוחד בקרב אתרי החדשות, וזאת על אף שחלקם רשמו השקעה נכבדת בשידורים חיים מאולפנים מושקעים.

אתר וואלה ממשיך כרגיל להוביל במקום הראשון, אך רשם ירידה קלה במספר הגולשים בפועל החודשי של חצי אחוז ועלייה של 4% בממוצע הגולשים היומי.

באתר ynet נרשמה עלייה של 2.2% בחודשי ועלייה של 7% ביומי, ובמאקו נרשמה ירידה של כ-2% בחודשי ועלייה של 4.8% ביומי. בנענע10 נרשמה עלייה של 3.9% בחודשי ועלייה של 9.2% ביומי.

לצד זאת, שני אתרי חדשות הצליחו לזנק משמעותית בינואר - אתר nrg מבית "מעריב" רשם עלייה דו-ספרתית ברוב הפרמטרים, בהם 18% בחודשי וביומי.

לצידו, רשם אתר "הארץ" עלייה בפרמטרי הגלישה, כשהוא עוקף את "דה מרקר", מבית אותו מו"ל, בכמות הגולשים החודשית.

בתוך כך, הוועדה הודיעה על הצטרפותו של אתר allmag מבית קבוצת "מוטו תקשורת" למדידה.

בזירה הכלכלית נרשמה מגמה מעורבת עם עליות וירידות בפרמטרים השונים בין האתרים. אתר "גלובס" המשיך להוביל בממוצע הגולשים היומי, המעיד על נאמנות הגולשים שנכנסים מדי יום, עם 107 אלף גולשים בפועל. אחריו נמצא "דה מרקר" עם 94 אלף גולשים, ו"כלכליסט" עם 87 אלף גולשים.

בכמות הגולשים החודשית, "דה מרקר" רשם בינואר כמות של 689 אלף גולשים, "גלובס" עם 596 אלף ו"כלכליסט" עם 549 אלף.

השוואת אתרים כלכליים בינואר
 השוואת אתרים כלכליים בינואר