על בד השלימה הקמת קו ייצור שלישי ב-13 מיליון אירו

קו הבד החדש החל בימים אלו בייצור מסחרי ■ הקו צפוי, עד אמצע 2013, לבטל את התלות של החברה ברכישות מהותיות של בדים לא ארוגים הנקנים כיום מספקים חיצוניים

על בד, המייצרת ומשווקת מגבונים לחים, מוצרי היגיינה נשית ומוצרי ספיגה, מרחיבה את פעילותה ומודיעה היום (ד') על השלמת קו הייצור החדש של החברה בישראל, שהינו הקו השלישי לייצור בדי Spunlace ונחשב למתקדם מסוגו בעולם, בהשקעה כוללת של יותר מ-13 מיליון אירו.

קו הבד החדש סיים את שלב ההרצות הראשוני והחל בימים אלו בייצור מסחרי. הקו החדש צפוי, עד אמצע 2013, לבטל את התלות של החברה ברכישות מהותיות של בדים לא ארוגים הנקנים כיום מספקים חיצוניים. בכך תגדיל על בד את כושר הייצור שלה בכ-15 אלף טון לשנה, שיצטרפו לכושר הייצור הנוכחי של החברה.

לעל בד 6 אתרי ייצור באירופה, ארה"ב וישראל. במפעל בישראל עוסקת על בד בייצור בדים לא ארוגים המשמשים חומר גלם לייצור מגבונים לחים בטכנולוגיית ה-spunlace המאפשרת חיבור הסיבים באמצעות זרנוקי מים בלחץ גבוה.

יו"ר החברה אמנון ברודי ציין היום כי "אנו שמחים מאוד על התחלת פעילותו של קו הייצור החדש שיגדיל את כושר הייצור שלנו ויהיה בעל פוטנציאל גבוה ביותר לתרומה להכנסות החברה ולרווחיותה לשנים קדימה".

המנכ"ל בועז רוזמן מסר כי "על בד השקיעה בשנתיים האחרונות עשרות מיליוני שקלים בהגדלת כושר הייצור הן בתחום המגבונים הלחים והן בתחום מוצרי ההיגיינה הנשית במפעלי החברה בישראל ובעולם. הקו החדש יחזק את על בד גם בהרחבת פעילות הפיתוח והשיווק של מגבונים לחים לתחום מוצרי הפארמה לשוק המוסדי והקמעוני".