מניית הערב: חברת ביוטק שפרסמה דוחות וטסה בכ-116%

החברה פרסמה נתונים ראשוניים מהדוחות הכספיים שלה ■ לפי הנתונים הבדיקות הגנטיות שהחברה משווקת זינקו בכ-172% ברבעון האחרון של 2012

חברת הביוטק קומבימטריקס (CBMX) פרסמה הערב (ה') נתונים ראשוניים מהדוחות הכספיים לרבעון הרביעי של 2012 שהיא צפויה לפרסם מאוחר יותר. מהנתונים עולה כי מכירות הבדיקות הגנטית לנשים בהריון, שהחברה מפתחת צמחו בכ-172% לשיא רבעוני חדש.

החברה ציינה כי הזינוק החד במכירות של הבדיקות הייחודיות, הן של הבדיקות הגנטיות לנשים בהריון והן בדיקות גנטיות אחרות, נבע ככל הנראה מהשינוי האסטרטגי של החברה, לפיו היא עברה להתמקד בשוק הבדיקות הגנטיות לנשים בהריון, זאת משום שהיא מאמינה כי שיטת הבדיקה שלה המתמקדת בניתוח משוכלל של כרומוזומים (CMA) תהפוך להיות בעתיד הבדיקה הסטנדרטית בעולם. קומבימטריקס היא החברה הציבורית היחידה המתמחה בשיטת ה-CMA.

"אנו מאמינים כי ההתמקדות שלנו ב-CMA תאפשר לנו לתפוס נתח שוק גדול יותר בתחום", אמר בתגובה ג'וד ז'סופ, מנכ"ל החברה. "בדיקות קלינויות מהותיות שנעשו לאחרונה הוכיחו כי שוק הבדיקות הגנטיות בשיטת ה-CMA, יגדל בשנה הקרובה".

חברת קומבימטריקס מציעה שירותי מעבדה המבצעים בדיקות גנטיות הן לנשים בהריון והן לשוק האונקולוגי ולמחלות ילדים שונות. החברה נסחרת לפי שווי שוק קטן יחסית של 6.3 מיליון דולר כאשר מחזור המניות הממוצע של המנייה ב-3 החודשים האחרונים, עמד על כ-302 אלף מניות. אולם, בעקבות ההודעה החיובית מניית החברה מזנקת בכ-116% ובמחזור עצום יחסית של 4.3 מיליון מניות.