אספן גרופ מכרה לוילאר 3 נכסים תמורת 36.5 מיליון שקל

חברת הנדל"ן דיווחה כי מכרה 3 מבני תעשייה במגדל העמק לחברת וילאר ■ על פי ההסכם תשלם וילאר הלוואה בהיקף של כ-23 מיליון שקל למוסד בנקאי לסילוק המשכנתא על הנכסים והיתרה תעבור לאספן

חברת אספן גרופ, בניהולו של אילן גיפמן, מדווחת היום (א') כי מכרה שלושה מבני תעשייה בשטח כולל של 15 אלף מ"ר בנוי, באזור התעשייה במגדל העמק בתמורה ל-36.5 מיליון שקל. הרוכשת היא חברת וילאר בבעלות שלמה טיסר. את המבנים הקימה אספן בעצמה לפני 18 שנה, ומאז מחזיקה בבעלות מלאה עליהם כאשר הם מושכרים כנדל"ן מניב, בחוזים ארוכי טווח שיועברו לידי הרוכשת.

על פי ההסכם תשלם וילאר הלוואה בהיקף של כ-23 מיליון שקל למוסד בנקאי לסילוק המשכנתא על הנכסים והיתרה תעבור לאספן . עם השלמת העסקה, צפוי להישאר בידי אספן תזרים מזומנים חופשי בהיקף של כ-13 מיליון שקל. וילאר שילמה לאספן במועד ההתקשרות מקדמה בסך חצי מיליון שקל.

השלמת העסקאות כפופה לקיומם של מספר תנאים מתלים לרבות אישור הבנק המלווה לסילוק המשכנתא. בחודש דצמבר השלימה החברה בהצלחה הנפקה ציבורית של איגרות חוב בהיקף של כ-103 מיליון שקל. עסקה זו מצטרפת למימוש נכס נוסף בחודש אוקטובר אשתקד, בו מכרה אספן 50% מאחזקותיה במבני תעשייה בצפון לשותפתה אשלד בתמורה לכ-44 מיליון שקל. החברה המשותפת החזיקה בנכסים המיועדים לתעשייה ומלאכה בשטח של 65 אלף מ"ר.

אספן גרופ, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובחו"ל, בעיקר בגרמניה, שוויץ והולנד, מחזיקה שטחים מניבים בהיקף כולל של כ-365 אלף מ"ר, המושכרים ליותר מ-300 שוכרים.

את אספן ייצגו עוה"ד תהל בר ועמיעד גולדברגר ממשרד גולדמן ארליך אדלשטיין. וילאר יוצגו על ידי עו"ד ורד מניס-אבני מהחלקה המשפטית של החברה.