תערוכת הסלולר: אסוס הציגה פדפון חדש וגם את ה-FonePad

המסך בפדפון אינפינטי מגיע בגודל 5 אינץ' בתקן Full HD ברזולוציית 1920 על 1080 פיקסלים ומחיר התחלתי של 1,000 אירו ■ אסוס גם הכריזה לראשונה על ה- FonePad - טאבלט המאפשר לדבר ממנו ישירות

אסוס הציגה היום (ב') בתערוכת הסלולר בברצלונה את ה-PadFone Infinity, ממשיכו של ה-PadFone 2, שרק הושק בחודש שעבר בישראל.

הפדפון אינפינטי הוא הפאבלט הראשון של אסוס, השייך לסדרת הפדפון. פאבלטים היא קטגוריית מכשירים שהחלה לתפוס תאוצה בשנה שעברה והיא כוללת שילוב של סמארטפון וטאבלט עם מסכים שמתחילים בגודל של 5 אינץ'. המסך בפדפון אינפינטי מגיע בגודל 5 אינץ' בתקן Full HD ברזולוציית 1920 על 1080 פיקסלים ועם ציפוי שאמור לא להשאיר טביעות אצבע.

סדרת הפדפון כוללת גם טאבלט, המאפשר לסמארטפון להיכנס לגב המכשיר שלו. הטאבלט לא כולל כמעט שום יכולת מלבד מסך, סוללה פנימית ורמקול, כאשר הפדפון מספק לו את כל יכולות העיבוד, התקשורת והצילום. הפדפון אינפינטי יגיע בטאבלט עם מסך 10.1 אינץ' ברזולוציית 1,920 על 1,200 פיקסלים. כמו כן, הוא כולל מצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל, אשר מסוגלת לספק תוצאות גבוהות יותר במקומות חשוכים, בזכות חדירה ארוכה של אור לתוך העדשה.

המכשיר כולל רמקולים של חברת באנג אולפסן בטכנולגיית Sonic Master עם באס גבוה ופחות הפרעות ויש לו גם אנטנת NFC הנמצאת בלוגו הממוקם בגב המכשיר.

לפדפון אינפינטי מעבד מרובע ליבות במהירות 1.7 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 600 של חברת קוואלקום. כמו כן, אפשר למצוא בו 2 ג'יגה של זיכרון ו-64 ג'יגה לאחסון מידע. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד של גוגל בגרסת ג'לי בין 4.2.

הפדפון אינפינטי כולל עיצוב חדש לעומת הפדפון 2, הוא מגיע בעיצוב של גוף שלם העשוי מחומרי אלומיניום, כאשר הגב שלו מיוצר ממתכת מוברשת. המחיר לערכת הפדפון אינפינטי תעמוד על 1,000 אירו כאשר תצא במדינות שונות באירופה ברבעון השני של השנה.

טאבלט שהוא גם טלפון

אסוס גם הכריזה על קטגוריה חדשה של מוצרים - FonePad. מדובר בטאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ', המאפשר לדבר ממנו ישירות. רזולוציית המסך עומדת על 1,280 על 800 פיקסלים. מדובר בקונספט קצת מוזר, בו אנשים יצטרכו להחזיק טאבלט ליד האוזן. עדיין לא ידוע איך הקהל יאמץ את המוצר החדש, אבל אפשר להגיד שמדובר בצעד אמיץ מבחינת אסוס.

ה-FonePad מגיע עם מעבד אטום Z2420 של אינטל במהירות 1.2 ג'יגה הרץ , מצלמה אחורית עם חיישן 3 מגה פיקסל ומצלמה קדמית עם חיישן 1.2 מגה פיקסל. הוא כולל מקום לכרטיס מיקרו סים וזיכרון פנימי של 16 ג'יגה. ניתן להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס. משקל הטאבלט הוא 340 גרם. מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת ג'לי בין 4.1.

המכשיר צפוי לצאת בחודש אפריל באירופה בעלות של 220 אירו.