נופש ירושלמי: מלון גרנד קורט מציע חופשה באווירה מיוחדת

היתרון הגדול של המלון הוא במיקום שלו. אידיאלי למי שרוצה לחוות את ירושלים המקסימה על התפר שבין שכונת מאה שערים ובין העיר העתיקה

סוף שבוע בירושלים הוא חופשה מסוג אחר, בוודאי ביחס לנופש מפנק בצימר. בדיוק לשם ניקוי הראש וספיגת האווירה הירושלמית המיוחדת, ארזנו את טפנו וטיפסנו ירושלימה למלון גרנד קורט (מקבוצת גרנד הוטל).

המלון משתרע על-פני עשר קומות ומכיל 442 חדרים, כך שחוויה אינטימית לא תספגו כאן. עם זאת, למרות גודלו (ונוכחות לא מועטה של קבוצות מוועדי עובדים) לא מורגשת צפיפות בשטחים הציבוריים של המלון, לרבות בחדר האוכל, במעליות ובאזור הלובי.

החוויה שמותיר המלון היא בבחינת Nothing to Write Home About. החדרים סבירים בגודלם ובתכולתם (אם כי ערכת קפה ותה האלמנטרית כוללת קומקום חשמלי וכוסות בלבד, משום מה. להשלמת הערכה לפריטים החיוניים ביותר, קרי קפה ותה, יש להוסיף 15 שקלים). נציין לטובה את רמת הניקיון בחדרים ובשטחי המלון בכלל, ואת רמת השירות והאדיבות השופעת של הצוות. בנוסף, חניון מקורה עומד לרשות האורחים. הביקור בחורף מיגר את היכולת ליהנות מבריכת השחייה, הקטנה למדי. יש גם חדר כושר עם כמה מתקנים בסיסיים.

האוכל שהוגש בערב היה מאכזב למדי, ארוחת הבוקר של יום שבת (נטולת החביתות וריח הטיגון) הייתה סבירה יותר. ובכל זאת, היתרון הגדול של המלון הוא במיקום שלו. אידיאלי למי שרוצה לחוות את ירושלים המקסימה על התפר שבין שכונת מאה שערים ובין העיר העתיקה (מכיוון שער שכם). מי שיחשוק בחומוס מהעיר העתיקה ימצא את מבוקשו במרחק עשר דקות הליכה, ומי שירצה לחוות את אווירת הרובע היהודי ואת אווירת השבת בשכונות הדתיות - יוכל גם. המלון נמצא במרחק הליכה גם מתחנת הרכבת הקלה, למי שיספיק לקפוץ עליה טרם כניסת השבת.

600 שקלים ללילה באמצע השבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר (150 שקלים תוספת לילד); 880 שקלים בסוף שבוע (חצי פנסיון), 220 שקלים תוספת לילד. יש גם חדרים מותאמים לנכים.

רח' סנט ג'ורג' 15 ירושלים, טל' 02-5917777