לארי כהן מונה למנכ"ל חברת המכשור הרפואי אקסלנז

לכהן ניסיון עשיר של מעל 30 שנה בתעשיית המכשור הרפואי

חברת אקסלנז ביוסיינס, המפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד דווחה היום (ד') על מינוי לארי כהן למנכ"ל החברה. לכהן ניסיון עשיר של מעל 30 שנה בתעשיית המכשור הרפואי.

ללארי כהן תואר B.S. בכימיה ממכללת אמפוריה בקנזס, בוגר מנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת הארווד.

אקסלנז הוכיחה עד היום יעילות קלינית גבוהה ביישומים לאבחון הימצאו של חיידק ה-H.Pylori ונכון לסוף הרבעון השלישי של 2012, התקשרה עם כ-200 מרכזים רפואיים בארה"ב אשר רכשו את מערכת ה-BreathID ונערכה, במקביל, להמשך הרחבת קצב החדרת המערכות בשוק האמריקאי.

החברה קידמה פיתוח של מערכת בדגם מתקדם שעלות ייצורה לחברה תהיה זולה משמעותית ותאפשר כבר ב-2013 להגדיל משמעותית את רמת הרווחיות הגולמית של אקסלנז. בשוק הישראלי הצליחה אקסלנז לחתום על הסכמי מכירה עם ארבע קופות החולים הגדולות. הכנסות אקסלנז בתשעת החודשים הראשונים של 2012 הסתכמו בכ-10.35 מיליון שקל, והחברה הציגה גידול של 37% במכירות מערכות וערכות בהשוואה להיקף מכירותיה בתקופה המקבילה ב-2011. במקביל סיימה החברה לאחרונה מספר ניסויים בתחום הכבד ועל סמך תוצאותיהם שוקלת המשך פעילותה בתחום.

יו"ר אקסלנז, אורי גייגר, מסר היום: "אני מברך את לארי כהן עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל אקסלנז. לאור המעבר לשלב המכירות והצמיחה ובשל המחויבות העמוקה שלנו להמשך הרחבת הפעילות בארה"ב בחרנו להביא לחברה מנכ"ל אמריקאי בעל ניסיון רב בתחום הדיאגנוסטיקה ובטוחים כי מינוי זה יסייע מאוד לחברה להגשים את יעדיה העסקיים לשנים קדימה. החברה ערוכה כיום היטב להמשך צמיחה וחיזוק מעמדה העסקי והתחרותי. ברצוני גם להודות למנכ"ל הפורש, מר סטיבן איתן, על תרומתו לפיתוח החברה בחמש השנים האחרונות משלב טרום עסקי להיותה ארגון מסחרי עם מכירות עולמיות וצוות פיתוח איכותי".