חמות בוול סטריט: 3 מניות הימורים שעשויות לפרוץ בקרוב

ניו ג'רזי הפכה השבוע למדינה השנייה, בארה"ב, אחרי נבאדה, שאישרה הימורים מקוונים ■ אילו מניות עשויות להרוויח מהמהלך? באתר הכלכלי The Street מציינים את זינגה, סיזרס ובוייד

ניו ג'רזי הפכה השבוע למדינה השנייה, בארה"ב, אחרי נבאדה, שאישרה הימורים מקוונים. באתר הכלכלי The Street התייחסו לנושא זה וערכו סקירה מקיפה של 3 מניות מובילות בתחום ההימורים - זינגה , סיזרס אינטרטיימנט (סימול:CZR) ובוייד (סימול: BYD).

באתר מציינים כי זינגה עשויה להגדיל את רווחיה בעקבות החלטה זו בעיקר בשל הפופלריות של משחק ההימורים שלה טקסס הולד'ם. עד לחודש יוני 2012 לזינגה היו בממוצע 30 מיליון משתמשים פעילים בחודש. ואכן, המשקיעים הגיבו בחיוב ושלחו את המניה לעליות של כ-20% בימים האחרונים.

באתר מציינים כי גם מניותיהן של חברות ההימורים המסורתיות עשויות להרוויח מהמהלך. ג'ואל סימקינס, אנליסט בקרדיט סוויס מציין בעניין זה כי המניות המועדפות עליו הן Boyd Gaming ו-Caesar's Entertainment, מפעילות בתי קזינו ברחבי ארה"ב.

"שוק ההימורים המקוונים בניו-ג'רזי מגלם בתוכו פוטנציאל לשוק של עד כ-500 מיליון דולר, ואנו מאמינים כי לשתי החברות יש את היכולות לחדור לשוק הזה ולהתחרות בצורה אגרסיבית", כתב סימקינס במזכר ללקוחות.

דיוויד ביין, אנליסט ב-Sterne Agee מעדיף את חברת בוייד, בעקבות הנוכחות הגדולה שלה במתחם ההימורים של אטלנטה. בוייד גם שותפה, ביחד עם MGM RESORTS, במתחם הנופש וההימורים Borgata. עם זאת, ביין מצנן את ההתלהבות ומוריד את המלצתו לסקטור ההימורים בטווח הקרוב.

סיזרס, הנסחרת לפי שווי שוק של כ-1.5 מיליארד דולר מחזיקה במותג הפוקר World Series of Poker, שעשוי לנגוס בנתח שוק מהותי בהימורים המקוונים. מנכ"ל קרן הגידור ג'ון פולסון המליץ על מניה זו לפני כשנה וטען כי יש לה פוטנציאל עצום בתחום ההימורים המקוונים.