מתן פרנס מונה למנכ"ל פייפאל ישראל

פרנס יחליף בתפקיד את תומר בראל, ששימש עד כה כסגן נשיא החברה העולמית, במקביל לתפקיד המנכ"ל

ענקית התשלומים PayPal הודיעה היום על מינויו של מתן פרנס למנכ"ל פייפאל ישראל. פרנס יחליף בתפקיד את תומר בראל, ששימש עד כה כסגן נשיא החברה העולמית, במקביל לתפקיד המנכ"ל.

בראל קודם לתפקיד סגן נשיא והמנהל הגלובלי של תחום ניהול הסיכונים בפייפאל ויעשה רילוקיישן למטה החברה בסן חוזה שבקליפורניה, ארה"ב. יש לציין כי רק במאי אשתקד קודם בראל לתקפדי סגן נשיא פייפאל למניעת הונאות וניהול סיכונים.

פרנס, 37, ינהל את מרכז המו"פ של החברה בתל אביב, בו מועסקים כ-100 עובדים. בנוסף, יוביל פרנס מספר צוותים גלובליים העוסקים בתחום מניעת הונאות וניהול הסיכונים ברשת.

בשנתיים האחרונות ניהל פרנס את קבוצת ה-global analytics בחברה וקודם לכן מילא שורה של תפקידים בחברת הייעוץ הבינלאומית מקינזי. לפרנס תואר MBA מבית הספר לעסקים INSEAD.

הפעילות של פייפאל בישראל נחלקת לשתיים: פרנס כאמור אחראי על תחום ניהול הסיכונים והמו"פ, בעוד על החטיבה העסקית אחראי אפי דהן, שמשמש כמנהל אזורי לישראל ולאפריקה. החטיבה העסקית אמונה על יצירת קשר, מתן שירות ותמיכה לעסקים אשר הטמיעו את פייפאל כאמצעי תשלום באתר האונליין או באפליקציה שלהם. דהן עצמו נכנס לתפקיד במאי 2012 לאחר שהחליף את עודד זהבי, שקודם לתפקיד מנהל פיתוח עסקי באירופה, המזרח התיכון ואפריקה בפייפאל.