משפחתו של "השופט המכה": "ילדיו תומכים בו"

בני משפחתו של השופט החשוד בהכאת ילדיו שכרו יועץ תקשורת והגיבו: "הילדים מתפקדים ברמה גבוהה; לא התקבל דיווח מאנשי המקצוע על אירועים חריגים"

"אנו עוברים תקופה קשה ומטלטלת ביותר, אך נדע להתמודד איתה" - כך מסרה משפחתו של השופט החשוד שנהג להכות את ילדיו, בהודעה מיוחדת מטעמה שפורסמה אמש (מוצ"ש), יומיים לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, אישר לחקור באזהרה את השופט.

הודעתה של המשפחה, שהחלה להיעזר בשירותיו של יועץ תקשורת, כוללת ביקורת חריפה על חלק מהפרסומים התקשורתיים בפרשה, אך איננה עוסקת בהחלטה לקיים חקירה פלילית מלאה בתיק.

"אנו עומדים חסרי אונים והמומים מול שטף הדיווחים השקריים וחסרי האחריות המופיעים בכלי התקשורת השונים", נמסר בהודעת המשפחה. "נדהמנו לראות ולשמוע שיש מי שגוזר את דינו של השופט מבלי שיש בידיו בדל מידע על הפרשה, תוך הישענות על מידע מעוות, פוגעני ולא מדויק שמופיע בכלי תקשורת שונים. הצטערנו מאוד להיווכח כי גם שופטים בדימוס לוקחים חלק בחריצת דינו של השופט על בסיס אותו מידע.

"אנו עוברים תקופה מטלטלת וקשה ביותר. נדע להתמודד איתה חרף כל הקשיים. אנו מבקשים לא לשכוח שמדובר באבא, אימא, ילדים, סבא וסבתא, שרואים ושומעים את כל שמתפרסם בכלי התקשורת, ולגלות את מידת האחריות הראויה".

בהודעה נמסר עוד כי "השופט לא נשלח מעולם לסדנה לטיפול באלימות, לא נטל חלק בסדנה כזו וממילא גם לא פרש ממנה; שירות הרווחה מעולם לא ביקר בביתו של השופט; משפחתו של השופט עברה טלטלה קשה בעקבות פרידת השופט מאשתו הראשונה, אם ילדיו".

עוד מסרה המשפחה כי "השופט היה בטיפול וייעוץ פסיכולוגי מיוזמתו האישית, מבלי שהתבקש לכך, מיד לאחר שנפרד מאשתו הראשונה, כדי לדעת כיצד להתמודד עם השינוי המשמעותי בחיי משפחתו בעקבות הפרידה, ולקבל כלים ומיומנויות שיאפשרו לו להתמודד עם השינויים שהתרחשו בחיי הילדים, בהתנהגותם ובאורחות התנהלותם בעקבות הפרידה הלא פשוטה. פנייתו של השופט לקבלת ייעוץ באה הרבה לפני קרות האירועים נשוא החקירה".

באשר ליחסם של ילדי השופט לגל הפרסומים, נמסר כי "ילדיו של השופט תומכים בו בשעה זו ורוצים אך בטובתו. מאז נפרד השופט מאשתו הראשונה, והילדים עברו למשמורת משותפת שלו ושל גרושתו, מעולם לא סירבו הילדים להגיע לבית אביהם. ההיפך הוא הנכון. הילדים רצו וביקשו להגיע לבית האב אף מעבר להסדרי הראייה המוסכמים, וכך היה.

"כפי שנכתב בהודעה שפירסם היועץ המשפטי לממשלה, בשנים האחרונות הקשר בין האב לילדיו רצוף ותקין, הילדים מתפקדים ברמה גבוהה, ולא התקבל כל דיווח מאנשי המקצוע המלווים את המשפחה על אירועים חריגים כלשהם".