פיתוח ישראלי: טליט הציגה דגם חדש לטלפון קבוע לרכב

החברה הישראלי-איטלקית הציגה את ה-RoadStar, שפיתוח התוכנה שלו נעשה על-ידי צוות ישראלי ■ עלות ה-RoadStar עומדת על 1,200 שקל במרכזי המכירה, ובשבועות הקרובים הוא יגיע גם לחלק מהמפעילות הסלולריות

חברת טליט הישראלית-איטלקית הציגה בתערוכה הסלולר בברצלונה - MWC בשבוע שעבר את הטלפון הקבוע לרכב שלה - RoadStar. מדובר בגרסה חדשה לדגם RoadRunner שיצא בישראל לפני כ-4 שנים.

פיתוח התוכנה של RoadStar נעשה על-ידי צוות ישראלי, כאשר את פיתוח החומרה עשה צוות איטלקי. המכשיר החדש כולל התקן תקשורת מדור 3.5, בניגוד לדגם הקודם שפעל ברשתות מדור 2.5.

השדרוג הזה יאפשר לטלפון לפעול ביותר רשתות סלולריות בישראל. את אנשי הקשר ניתן יהיה להעביר למכשיר בסינכרון דרך שירות ג'ימייל של גוגל, בנוסף לשימוש בהם דרך כרטיס הסים.

ה-RoadStar זהה חיצונית לדגם הקודם, כאשר הוא כולל משטח מקשים גדול, להפעלה מהירה כאשר נמצאים ברכב. מלבד זה, הוא יגיע עם תוכנת הניווט הישנה של חברת טלמפ הישראלית (לא כולל דיווחי עומסי תנועה). תכונה נוספת במכשיר היא אפליקציית פוינטר, המאפשרת לראות דרך דפדפן אינטרנט במחשב או בסמארטפון איפה הרכב נמצא.

השימוש ב-RoadStar דורש כרטיס סים נוסף של אותו קו. היכולת הזו קיימת היום רק אצל מפעילות הסלולר: אורנג', פלאפון וסלקום.

עלות ה-RoadStar עומדת על 1,200 שקל במרכזי המכירה של מוטורולה סנטר, ובשבועות הקרובים הוא יגיע גם לחלק מהמפעילות הסלולריות.