נץ רוכשת השליטה במנדלסון ובניין בארה"ב תמורת כ-57 מ' ש'

קבוצת נץ דיווחה כי חתמה על הסכם לרכישת יתרת האחזקה בחברת מנדלסון תמורת 47 מיליון שקל ■ במקביל דיווחה החברה על רכישת בניין מסחרי בשטח של 11,000 SF בניו הייבן שבמדינת קונטיקט תמורת 1.9 מיליון דולר

קבוצת נץ רוכשת את מלוא האחזקה במנדלסון ובמקביל מרחיבה את תיק הנכסים שלה בארה"ב. קבוצת נץ מדווחת היום (א') כי חתמה על הסכם, יחד עם שותפיה, לרכישת יתרת האחזקה (כ- 47%) בחברת מנדלסון מידי רוני אלרואי בתמורה לכ-47 מיליון שקל.

ההשקעה הנוכחית מתבצעת במסגרת תהליך כינוס הנכסים של קמן אחזקות, במהלכן רכש אלרואי את אחזקות קמן מים מכונסי הנכסים ובד בבד רכשה קבוצת נץ מקמן מים את מלוא הבעלות בחברת מנדלסון. את ההשקעה הראשונית במנדלסון ביצעה קבוצת נץ בשנה שעברה, אז רכשה לראשונה, עם שותפיה, את גרעין השליטה במנדלסון מידי קבוצת קמן תמורת כ-80 מיליון שקל.

בתוך כך, דיווחה קבוצת נץ על רכישה נוספת של נכס מניב בארה"ב. בעסקה זו, תרכוש נץ בניין מסחרי בשטח של 11,000 SF בניו הייבן שבמדינת קונטיקט. הבניין אותו רוכשת נץ ממוקם במתחם אוניברסיטת "ייל",מול בית המשפט בקונטיקט, והוא מושכר במלואו עבור המשרדים הראשיים של התאגיד הבנקאי-The Bank of southern Connecticut.

תמורת הרכישה שילמה נץ 1.9 מיליון דולר, כאשר חוזה השכירות מול התאגיד הינו לשמונה שנים. סך ההכנסה השנתית מהנכס עומדת על כ-163 אלף דולר, המשקפת תשואה שנתית של 8.5%. החל משנת 2016 ועד תום השכירות צפויה ההכנסה השנתית להסתכם ב-187 אלף דולר, המהווה תשואה שנתית של 9.8%.

צבי איציק, מנכ"ל קבוצת נץ אמר: "אנו משלימים את התהליך בו החלנו בשנה שעברה, כאשר ביצענו את ההשקעה הראשונית במנדלסון וכעת רוכשים את מלוא הבעלות בחברה. התוצאות של מנדלסון בשנה החולפת מדברות בעד עצמן ואנו אף צופים כי בניהול נכון נוכל להגיע אף להישגים טובים יותר".

בהתייחס לעסקה בארה"ב ציין איציק כי "במסגרת הפעילות של קבוצת נץ בארה"ב, אנו עושים מאמצים לאיתור הזדמנויות ליצירת ערך למשקיעים. הרכישה הנוכחית באה כתוצאה מהיכרותנו העמוקה את שוק הנדל"ן האמריקאי ופעילותינו הרבה במדינת קונטיקט ובעיקר בסביבת אוניברסיטת ייל".