פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק הוטמעה במולטילוק שביבנה

מג'יק תעשיות תוכנה הודיעה כי פלטפורמת Magic xpi הוטמעה כתשתית אינטגרציה בחברת מולטי-לוק, הקבוצה המובילה בעולם בייצור ואספקת פתרונות נעילה. הפרויקט אמור להסתיים בימים אלו

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה לצרכי פיתוח יישומי מובייל, יישומי ענן, ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה היום (ד') כי פלטפורמת Magic xpi הוטמעה כתשתית אינטגרציה בחברת מולטי-לוק, הקבוצה המובילה בעולם בייצור ואספקת פתרונות נעילה. הפרויקט אמור להסתיים בימים אלו.

הטמעת הפלטפורמה תאפשר חיבור בין מערכות מידע מרכזיות בארגון, כדוגמת SAP R/3, אתר האינטרנט ומערכת ההזמנות והמחירונים, ויאפשר לארגון לנהל תהליכים עסקיים אוטומטיים משלב ההזמנה עד שלב ההורדה ליצור. כחלק מתשתית זו יוקמו גם ממשקי בקרה וניהול תהליכים בין מערכות, כאשר השלמת הפרויקט תאפשר למולטילוק קישוריות וזמינות המערכות 24/7, תוך ניהול ותפעול אוטומטי של תהליכים עסקיים בחברה. במסגרת העסקה תספק מג'יק למולטילוק גם שירותי תחזוקה רב שנתיים.

מערכת Magic xpi הינה פלטפורמת אינטגרציה, המאפשרת לארגון לאחד את ניהול התהליכים העסקיים המרובים לכדי תהליך עסקי רצוף, תוך קישור בין מערכות המידע הקיימות בארגון, כמו קשרי לקוחות, מלאי, ERP, כספים, ייצור וכיו"ב. הפלטפורמה מאפשרת לקצר את זמן החיבור בין המערכות ומפשטת את תהליך האינטגרציה. בישראל הוטמעו עד כה בהצלחה עשרות פרויקטים מבוססי Magic xpi בחברות וארגונים בגדלים שונים, מתחומי התעשייה, פיננסים, תרופות, בטחון ועוד.

שירה באום, מנהלת מערכות מידע, מולטילוק, אמרה כי "בחרנו בתשתית של האינטגרציה Magic xpi בזכות היכולת שלה לחבר בין מערכות רבות בארגון. הטמעת הפתרון תאפשר למולטילוק לייעל את תהליכי העבודה והקישור בין המערכות, קיצור לוחות זמנים של פיתוח ממשקים הנדרשים לייעול תהליכי העבודה הפנימיים והחיצוניים. כמו כן, המערכת תייצר לנו ערכים עסקיים מוספים באמצעות אוטומיזציה של תהליכים".

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, הוסיף כי "המערכת האחודה שהתקנו במולטילוק תאפשר לחברה לחסוך בהוצאות, בזמן תחזוקה וניהול, ולייצר אוטומציה בתהליכים העסקיים של החברה. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה המוצלח גם בסניפים אחרים של מולטילוק ברחבי העולם".