רישמו ביומן: iGO מגיעה לאנדרואיד לתקופה מוגבלת בחינם

אפליקציית הניווט תהיה זמינה להורדה באנדרואיד ללא עלות במשך 48 שעות החל מ-24.3 בשעה 10:00 ועד 26.3 באותה שעה ■ עלות iGO Primo לא בתקופת המבצע עומדת על 260 שקל

ענף אפליקציות הניווט לסלולר נחשב לתחרותי מאוד עם שחקניות כמו Waze, גוגל, אפל, נוקיה וטלמפ-אינטל שפועלות בו. חברת NNG הישראלית האחראית לאפליקציית iGO, שיחקה בו עד עכשיו רק על-גבי מכשירי אייפד ואייפון. היום (א') הודיעה החברה שהיא משיקה גרסה גם לפלטפורמת האנדרואיד של גוגל.

"עם סיומם של הסכמים עסקיים מחייבים אני שמח לבשר על זמינותה של תוכנת iGO למשתמשי האנדרואיד", אומר דודי וירניק, נשיא NNG. "משתמשים רבים חיכו לעליית התוכנה וכעת יגלו כי הסבלנות השתלמה, מהיום מוזמנים משתמשי האנדרואיד ליהנות מניווט מקצועי בתלת מימד ללא תלות בחיבור אינטרנט, המציע את העדכונים והמידע העדכני ביותר בשוק", לדבריו.

לרגל ההשקה, NNG תציע להוריד את האפליקציה ללא עלות במשך 48 שעות החל מ-24.3 בשעה עשר בבוקר עד 26.3 באותה שעה. "מניסיון העבר, ישנה היענות מאוד גבוהה של משתמשים בזמן המבצע ועל כן אני מציע לכלל הלקוחות להקדים ולהכנס למרקט בתקופת המבצע החינמי", אומר וירניק. עלות iGO Primo לא בתקופת המבצע עומדת על 260 שקל. מבחינת החברה, המודל העסקי בהצעה חינמית של האפליקציה, הוא לייצר כמות לקוחות גדולה בשביל למכור להם עדכונים ושדרוגים.

כאמור, היתרון של iGO הוא בכך שהמפות יושבות על האפליקציה ולא דורשות שימוש בתעבורת הנתונים של המכשיר. מצד שני, חבילות הגלישה הזולות היום בישראל והורדת המחירים של החבילות בשימוש בחו"ל, הופכות את הפתרונות של המתחרים לנוחים יותר, במיוחד לאלו שמגיעים כבר עם הסמארטפון ולא דורשים את הורדת האפליקציה במועד מסוים, המגביל במיוחד את המשתמש.