מדד "גלובס Dun's 100" ידרג החברות המובילות במשק

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת דן אנד ברדסטריט מקימים שותפות שתאגד את פעילות הדירוגים ■ דירוגי "גלובס Dun's 100" יציגו את החברות המובילות במשק על שלל ענפיו, וישקפו את המציאות העסקית בישראל

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת דן אנד ברדסטריט מקימים שותפות שתאגד את פעילות הדירוגים של שני הצדדים ומשיקים את המותג "גלובס Dun's 100".

דירוגי "גלובס Dun's 100" יציגו את החברות המובילות במשק על שלל ענפיו, וישקפו את המציאות העסקית בישראל. הדירוגים ייחשפו בכל הפלטפורמות של "גלובס" ובהן העיתון המודפס, אתר האינטרנט ומהדורת האייפד וגלובס TV .

הדירוגים ייערכו על-ידי כלכלני ואנשי המחקר של קבוצת דן אנד ברדסטריט, בשיתוף עם מערכת "גלובס" בהם אנשי המחקר והכתבים המתמחים בתחומים השונים.

קבוצת דן אנד ברדסטריט מדרגת יותר מ-30 שנה את החברות המובילות במשק הישראלי במגוון רחב של ענפים. דן אנד ברדסטריט מקפידה על שקיפות ואמינות הנתונים ובעלת מוניטין וניסיון מקצועי רב בדירוג עסקים.

מנכ"ל גלובס, איתן מדמון, מסר: "מצאנו בקבוצת דן אנד ברדסטריט גוף איכותי, בעל נוכחות מותגית חשובה וסינרגטית עבורנו. עולמות התוכן של גלובס ו-DUNS 100 מהווים מכפלת כוח מאוד גדולה וחשובה לעולם העסקים בישראל. המהלך המשותף תומך במטרות של שני הגופים כאחת. אני מאמין גדול בשיתוף זה".

מנכ"ל דן אנד ברדסטריט, חיים כהן, מסר: "אנו מאמינים כי באמצעות שיתוף הפעולה תחת דירוג 'גלובס Dun's100' ייהנו לקוחותינו ממותג בינלאומי חזק בן 170 שנה, מניסיון עשיר ביצירת דירוגים אמינים ואובייקטיבים ומחשיפה בפלטפורמות פרסום נרחבות ומובילות".