זה הזמן לקנות סחורות? בקרנות הגידור מוכרים בקצב

הספקולנטים צמצמו את פוזיציות הלונג ארוכות הטווח שלהם על 18 חוזים עתידיים ואופציות שונות בתחום הסחורות בכ-9.2% ל-405,885 חוזים - הרמה הנמוכה ביותר ממארס 2009

קרנות הגידור בוול סטריט חותכות את הימוריהן על ראלי בסחורות בוול סטריט לשפל של 4 שנים, לאור הגידול במלאים בשלל סחורות - מקפה ועד אבץ. זאת, בעוד בבנק ההשקעות גולדמן זאקס יוצאים דווקא בהמלצה חמה, מבהירים שהמחירים ירדו יתר על המידה, וממליצים לקנות.

הספקולנטים צמצמו את פוזיציות הלונג ארוכות הטווח שלהם על 18 חוזים עתידיים ואופציות שונות בתחום הסחורות, בשבוע שהסתיים ב-5 במארס, בכ-9.2% ל-405,885 חוזים - הרמה הנמוכה ביותר מאז מארס 2009 - כך לפי מידע שסופק על ידי הנציבות למסחר עתידי בסחורות בארה"ב (U.S. Commodity Futures Trading Commission).

ערך הסחורות השונות ירד בממוצע בכ-4.8% לאחר שהגיעו לשיא של 4 חודשים ב-13 בפברואר, בעוד המשקיעים מעריכים כי ההיצע יעלה על הביקוש בכ-12 מ-18 מתכות ומוצרים חקלאיים נבחרים - כך לפי ניתוח עדכני של ברקליס.

ברקע, בגולדמן זאקס דוקוא העלו תחזית לשוק הסחורות, עם המלצת "תשואת יתר" (לעומת המלצה קודמת של "נייטרלי"), וציינו: "הצמיחה המאיצה בסין צפויה לתרום להתאוששות שוק הסחורות".