מניית היום: חתמה על הסכם הפצה בסין - ומזנקת ב-6%

מיקרומדיק מודיעה היום כי החברה הבת זטיק טכנולוגיות חתמה על הסכם לאספקה והפצה בסין של מוצר ה-CellDetect שלה, המיועד לאיתור וזיהוי של סרטן צוואר הרחם

מיקרומדיק , הפועלת בדיאגנוסטיקה סרטנית, מודיעה היום (ב') כי החברה הבת זטיק טכנולוגיות, העוסקת בפיתוח מוצרים לאיתור ואבחון של מחלת הסרטן, חתמה על הסכם עם חברת Biomics Biotechnologies הסינית לאספקה והפצה בסין של מוצר ה-CellDetect שלה, המיועד לאיתור וזיהוי של סרטן צוואר הרחם.

סוזנה נחום-זילברברג, דירקטורית במיקרומדיק, מציינת כי "אנו שמחים על חתימת הסכם האספקה וההפצה עם חברת Biomics ומעריכים כי נתחיל במכירות המוצר בסין כבר בשנה הקרובה. השוק הסיני הינו שוק צומח ובעל פוטנציאל של עשרות מיליוני בדיקות לזיהוי סרטן צוואר הרחם בשנה. שיעור התמותה מסרטן צוואר הרחם בסין הינו פי 11 משיעור התמותה מסרטן זה בעולם המערבי כך שלזיהוי המוקדם יש ערך רב לחולות ולמערכת הבריאות ולשוק הסיני יש צורך אמיתי במוצר אותו מציעה זטיק".

נחום-זילברברג מוסיפה כי "אנו צופים כי תחילת המכירות תאפשר לחברה בטווח הארוך לקדם פרויקטים נוספים בתחום ותיצור ערך מיידי לבעלי המניות של החברה."

בהסכם נקבעו יעדי מכירות מינימליים שנתיים, אשר במידה וחברת Biomics לא תעמוד בהם, רשאית זטיק להביא לביטול של ההסכם, בתנאים שנקבעו בו. לחברת Biomics הוענקה הזכות הבלעדית לשווק, למכור ולהפיץ את המוצר המוגמר בסין למטרת אבחון סרטן צוואר הרחם.