"אני בטוחה שנעשה לנוחי דנקנר עוול גדול, הוא אחד האנשים הכי ראויים ומעוררי השראה. הוא מלח הארץ"

ערב נישואיה לעומר דנקנר, בנו של נוחי, מתראיינת מעצבת האופנה לי גרבנאו ל"ליידי גלובס": "נוחי ואורלי הם כמו הורים בשבילי, ודנה ורונה - כמו אחיותיי. מזמן הפכנו למשפחה אחת גדולה"

"מהזווית שלי, כמי שמכירה את נוחי באופן אישי וכאדם שאני מעריכה ואוהבת מאוד, אני בטוחה שנעשה לו עוול גדול, אבל נוחי אדם מאוד אופטימי ונחוש, הוא יעמוד בכל האתגרים שניצבים לפניו, ואז גם העוול יתוקן. הוא אחד האנשים הכי ראויים ומעוררי השראה. מלח הארץ שתרם ותורם כה רבות למדינה".

כך אומרת ל"ליידי גלובס" מעצבת האופנה לי גרבנאו, שאמורה להתחתן בקיץ הקרוב עם בן זוגה עומר דנקנר, בנו של נוחי דנקנר.

על משפחת דנקנר אומרת גרבנאו בת ה-26: "אני אוהבת אותם מאוד. נוחי ואורלי הם כמו הורים בשבילי, ודנה ורונה הן כמו אחיות בשבילי. כשאבא שלי נפטר וגם כשסיימתי את התואר, הם תמיד מאוד תמכו בי. הם משפחה חמה ואוהבת, וכבר מזמן הפכנו למשפחה אחת גדולה".

- לא מדאיג אותך שיזהו אותך כ"אשתו של" וכ"כלתו של"?

"אני לא תמימה ומבינה את הסקרנות לגבי משפחת דנקנר, אבל אני עומדת בפני עצמי, זה לא רלוונטי לעשייה שלי, ואני לא מודאגת מזה. יש לי עבודה שהרווחתי ביושר ובעמל רב. בהתחלה היה לי יותר חשוב להוכיח את זה, אבל היום אני כבר לא מתעסקת בזה יותר. לסיים את שנקר בהצטיינות זה לא קל, וזה ממש לא משנה הבת של מי את, או מיהו בן הזוג שלך. למדתי עם 60 אנשים סופר מוכשרים, בתחרות אדירה".

■ הראיון המלא - ב"ליידי גלובס". ניתן לרכוש את המגזין גם בחנויות רשת סטימצקי.