אין "תספורת": בעלי השליטה במדיפאואר יזרימו 37 מ' ש'

חברת הנדל"ן מדיפאואר, הנשלטת על ידי יאיר גולדפינגר וספי ויגיסר, הודיעה היום על הסכמת בעלי השליטה להעמיד הלוואה בסך 37 מיליון שקל על מנת לסייע לחברה במימוש תוכניתה העסקית ולעמוד בהתחייבויותיה

חברת הנדל"ן מדיפאואר, הנשלטת על ידי יאיר גולדפינגר וספי ויגיסר, הודיעה היום (ג') על הסכמת בעלי השליטה להעמיד הלוואה בסך 37 מיליון שקל. בתמורה להעמדת ההלוואה יהיו זכאים בעלי השליטה לריבית שנתית של 10% כאשר לחברה תהיה אופציה לפרוע את ההלוואה כולה או חלקה במהלך התקופה ועל כך תזוכה בריבית של 6%. בנוסף, העניקו בעלי השליטה לחברה אופציה להלוואה בתנאים דומים בתום שנה.

החברה דיווחה שקיבלה חוות דעת מצד ג' לפיה עלות החוב הרלוונטית לחברה הינה 10.66%. האשראי אמור לסייע לחברה במימוש תוכניתה העסקית ולעמוד בהתחייבויותיה. זוהי השנה השלישית ברציפות שבה קבוצת השליטה מעניקה תמיכה למידפאואר, תוך כדי עמידה בכל התחייבויות החברה, לרבות פירעון אגרות חוב סחירות ותמיכה בתוכנית התרחבותה בצפון אמריקה, כאשר בשנים 2010 ו-2011 גייסה החברה בהנפקת זכויות כ-92 מיליון שקל.

גולדפינגר ציין כי "מאז שנטלנו את השליטה פעלנו אני ושותפיי רבות לייצוב החברה והחזרתה לדרך של צמיחה. למרות תנאי שוק מאתגרים הצלחנו לפרוע כ-58 מיליון שקל אג"ח ולרכוש נכסים איכותיים בהיקף של כ-200 מיליון שקל בצפון אמריקה. הענקת האשראי הינה הבעת אמון נוספת שלנו בפעילות החברה ומדגישה שוב את מחויבותנו להצלחתה".

מדיפאואר הינה חברת נדל"ן ציבורית המתמקדת ברכישה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים בקנדה וארה"ב. בבעלות החברה 26 נכסים הכוללים מרכזים מסחריים וקרקעות לפיתוח עתידי. החברה מתמקדת בנכסים מסחריים מניבים בחבל אונטריו, קנדה ובצפון מזרח ארה"ב.