יבואנית המזון וילי פוד: רווח נקי של 21 מיליון שקל ברבעון

זאת אחרי שאת 2011 סיכמה וילי פוד שבשליטת האחים צבי ויוסי ויליגר בהפסד של כ-6 מיליון שקל, אז סבלה החברה מהשפעות המחאה החברתית

שיפור בפעילות השוטפת וברווחיות, שהגיעו במקביל לעלייה בשווי נכסיה הפיננסיים, סייעו ליבואנית מוצרי המזון וילי פוד לסכם את 2012 בצורה חיובית ובשורה התחתונה להציג רווח נקי של 21 מיליון שקל ברבעון הרביעי.

זאת, אחרי שאת 2011 סיכמה החברה שבשליטת האחים צבי ויוסי ויליגר בהפסד של כ-6 מיליון שקל, אז סבלה החברה מהשפעות המחאה החברתית שגררה הורדת מחירים וירידה בהיקפי הצריכה.

בפעילות השוטפת, אשתקד נהנתה וילי פוד מהשקת מוצרים חדשים, שתמכו בעלייה של 8.5% בהכנסותיה השנתיות לכ-287 מיליון שקל.

בוילי פוד מציינים כי למכירות סייעו גם מאמצי שיווק שיזמה החברה למוצריה הקיימים. וילי פוד מייבאת ומפיצה יותר מ-600 מוצרי מזון, ועיקר פעילותה מתרכזת בישראל.

יחד עם העלייה בפעילות, שינוי תמהיל המכירות של מוצריה סייע לוילי פוד לשפר את שיעור הרווחיות הגולמית, שבאה לידי ביטוי גם בשיעור הרווחיות התפעולית.

במקביל נהנתה וילי פוד מעלייה של 10 מיליון שקל בשווי נכסיה הפיננסים, וכן מהכנסות ריבית והפרשי שער, שיחד הביאו אותה לרשום הכנסות מימון של כ-20 מיליון שקל, לעומת הוצאות מימון 8.5 מיליון שקל שנרשמו לה ב-2011. אלה יחד הצטברו לשינוי החד שהציגה בשורה התחתונה, בסיכום שנתי.

עיקר הרווח נרשם ברבעון הרביעי אשתקד, בו נהנתה וילי פוד מהכנסות מימון של כ-16 מיליון שקל, לצד שיפור של 19% במכירות, שהגיעו לכ-77 מיליון שקל והיוו את הרבעון עם המכירות הגדולות ביותר שלה אשתקד.

הונה העצמי של וילי פוד הגיע ל-230 מיליון שקל, לצד קופת מזומנים של 61 מיליון שקל והתחייבויות שוטפות של 87 מיליון שקל.

במקביל לדוחות הודיעה וילי פוד על חלוקת דיבידנד של 6.9 מיליון שקל לבעלי המניות.

תוצאות וילי פוד
 תוצאות וילי פוד