השעשועון "כלוב הזהב" נמכר להפקה בסין, בפרו ובאוקראינה

הפורמט פותח ע"י שי ברמלי, טל ברמן ואולפני הרצליה, ומשודר בערוץ 2 ע"י רשת

ישראל ממשיכה לייצא פורמטים טלוויזיוניים לחו"ל: השעשועון של זכיינית ערוץ 2 רשת ואולפני הרצליה, "כלוב הזהב", נמכר להפקה בסין, בפרו ובאוקראינה, לצד אופציות להפקה בספרד ובסקנדינביה.

"כלוב הזהב" הוא שעשועון בו מתחרים זוגות בשאלות טריוויה, על מנת להשיג זמן משחק בכלוב מלא בפרסים, אותם הם צריכים לאסוף בזמן קצוב.

הפורמט פותח על-ידי שי ברמלי, טל ברמן ואולפני הרצליה, ומופק על-ידי האולפנים עבור זכיינית ערוץ 2 רשת.

השעשועון, שעלה לאוויר בתקופה האחרונה בהנחייתו של אבי קושניר ומשודר בימי שישי, הוצג לראשונה בשוק הטלוויזיה מיפ באוקטובר האחרון, וזכה להתעניינות רבה מצד חברות וגופי שידורי בעולם.

מכירת הפורמט לחו"ל נעשתה על-ידי חברת סוני, שאחראית על הפצתו בעולם. בסוני, אגב, היו מרוצים מהעבודה של ברמלי על "כלוב הזהב", ולפני מספר חודשים אף החתימו אותו על חוזה פיתוח של 8 פורמטים חדשים.

בימים אלה, יש לציין, אולפני הרצליה ורשת מקיימים דיונים באשר לעונה שנייה של השעשועון.

לדברי אפרת דרור, מנכ"ל משותף של אולפני הרצליה, "אנחנו שמחים וגאים בכך שיצירה ישראלית מקורית נוספת מצטרפת לשוק הטלוויזיה העולמי. אולפני הרצליה ממשיכה בתנופת הפיתוח של פורמטים מקוריים המיועדים למכירה בארץ ובחו"ל".

ארז בן-הרוש, סמנכ"ל התוכניות של רשת, הוסיף כי "אנחנו מאוד מרוצים מתוצאות הרייטינג של 'כלוב הזהב' וגאים בתוכנית. הגאווה גדולה עוד יותר שמדובר בפיתוח ישראלי מקורי, מה שמהווה המשך לדריסת הרגל של ישראל כיצואנית פורמטים לעולם".