דיווח: מייקל דל מוכן לתמוך בהצעת הרכישה של בלאקסטון

סוכנות "בלומברג" מדווחת כי מייסד חברת דל מוכן לתמוך בהצעה שהגישה קבוצה מתחרה במדיה ויובטח לו שהוא יישאר בתפקיד בעל השפעה ■ דל איים בעבר שאם לא יישאר בתפקיד הוא עוזב את החברה

סוכנות "בלומברג" מדווחת כי מייסד ומנכ"ל חברת דל מייקל דל מוכן לתמוך בהצעת הרכישה של הקבוצה בראשות חברת בלאקסטון במידה ויובטח לי כי אחרי הרכישה הוא יישאר בתפקידו בתור מנכ"ל דל. הדיווח מגיע ממספר מקורות המקורבים לשיחות בין הצדדים.

על פי אחד המקורות, מייקל דל הביע יותר מפעם אחת במהלך סדרת פגישות שהתקיימה עם נציגי חברת בלאקסטון על נכונותו לתמוך בהצעת הרכישה של בלאקסטון במדיה ויובטח לו תפקיד בעל השפעה בחברה. למרות הנכונות של דל לתמוך בהצעה של קבוצת הרכישה יריבה לקבוצת הרכישה שלו, לא בטוח שהצדדים יצליחו להגיע להסכם.

מייקל דל הביע לאחרונה את רצונו להפוך את החברה שייסד לחברה פרטית, ובשל כך עמד בראש קבוצת רכישה ביחד עם חברת הניהול Silver Lake שהגישה הצעת רכישה בגובה של 24.4 מיליארד דולר. לפני מספר שבועות הודיעה בלאקסטון שהיא הגישה הצעה באותו סכום לרכישת חברת המחשבים. דל אמר שבמידה והרוכשים החדשים של החברה לא ייתנו לו להישאר בתפקידו, אז הוא יממש את אחזקותיו בחברה ויעזוב.