ייכנסו לעולם הדיגיטלי? ווסטרן יוניון שמה עין על ביטקוין

עפ"י דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", ווסטרן יוניון מחפשת דרכים לשימוש במטבעות דיגיטליים כמו ביטקוין כדי להיכנס לעולם העסקאות המקוונות

ווסטרן יוניון שמה עין על ביטקוין. חברת העברות הכספים הגדולה מחפשת דרכים להתמודד עם התחרות הגוברת מצד שירותי העברת כספים דרך האינטרנט והסלולר, ומבקשת להיכנס לעולם הדיגיטלי.

על-פי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", ווסטרן יוניון מחפשת דרכים לשימוש במטבעות דיגיטליים כמו ביטקוין כדי להיכנס לעולם העסקאות המקוונות. ויש לחברה סיבה טובה להיכנס לעולם הזה: רק 20.2% מהחשבונות משולמים היום בדואר, בעוד הרוב המכריע משולמים באמצעות הבנקים או האינטרנט. הגוף החזק ביותר בעולם העסקאות המקוונות הוא PayPal.

שימוש בביטקוין דרך ווסטרן יוניון יכול להועיל גם לחברה, בכניסה לתוך עולם העסקאות המקוונות, וגם למטבע הדיגיטלי אשר סובל בינתיים מחוסר אמונה ביכולתו להתברג כמטבע לגיטימי בעולם המוניטרי.

על אף חוסר האמונה היחסי, ביטקוין ממשיך לצבור פופולריות. היום (ד') הציב המטבע רף חדש, והוא נסחר סביב שער של 147 דולר. ישנם הטוענים כי מדובר בבועה שזמנה קצוב, ומביעים חשש מפני אמינות המטבע. מנגד, ישנם המאמינים כי מדובר באלטרנטיבה אמיתית למטבעות הפיאט (דולר, אירו וכו').