שירות השיחות החינמי וייבר - עכשיו בווינדוס פון 8 וחלונות 8

שירות השיחות האינטרנטיות החינמי, וייבר, מגיע גם לפלטפורמות של מיקרוסופט: ווינדוס פון 8 בסמארטפונים וחלונות 8 בטאבלטים ובמחשב

שירות השיחות האינטרנטיות החינמי, וייבר, מגיע גם לפלטפורמות של מיקרוסופט: ווינדוס פון 8 בסמארטפונים וחלונות 8 בטאבלטים ובמחשב.

מלבד שיחות בחינם, וייבר מציע שליחת הודעות מיידיות, תמונות, יצירת קבוצות עם עד 40 חברים לשיתוף מידע מהיר בינהם ועדכון על מיקום. בוויבר בנו את הגרסה לפלטפורמות של מיקרוסופט, כך שתתאים לממשק האריחים הייחודי של החברה. ממשק זה כולל מידע מתחלף על האריחים המוצגים בעמודי הבית. מה שמאפשר למשתמש להיחשף לתוכן, מבלי להיכנס לאפליקציה. וייבר תתמוך בשיטת העבודה הזו והיא תציג הודעות מחברים על האריחים.

מאגר המשתמשים של וייבר מגיע כבר ל-175 מיליון ב-193 מדינות, כאשר ניתן להוריד את האפליקציה למכשירי אייפון, אנדרואיד, בלקברי וסימביאן. "אחת המטרות החשובות שלנו, היא לתמוך במספר רבה של פלטפורמות, דבר המבטיח שמשתמשים יוכלו להגיע לכל החברים ואנשי הקשר שלהם, ללא קשר למערכת ההפעלה בה הם משתמשים", אומר מרקו טלמון, מנכ"ל וייבר. "תמיכה בווינדוס פון 8 היא שלב קריטי באסטרטגיה שלנו ואנחנו נרגשים שוויבר תהיה זמינה במספר המכשירים הגדל בפלטפורמה זו".