קמפיין הסופרבול של KIA יעלה לשידור בישראל

התשדיר להשקת דגם הפורטה המחודש של ‏KIA‏ יעבור התאמה לקהל הישראלי וישודר ממחר בערב למשך כשבועיים, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

‎‎עוד פרסומת מגמר הסופרבול מגיעה לארץ: חברת טלקאר, יבואנית מותג הרכב ‏KIA‏, החליטה להשיק את דגם הפורטה המחודש שלה באמצעות שידור הסרט שאותו העלתהKIA ‎‏ הבינלאומית בערב תחרות גמר הסופרבול.

מדובר בפרסומת שבה מככבת אליסיה קמפנהלה, מיס ארצות-הברית לשנת 2011, שגילמה תפקיד של רובוטית מפתה המגנה בחירוף-נפש על דגם הפורטה החדש, תחת המסר "‏‏Respect the Tech‏".

‏עלות הפקת הסרטון ושידורו הוערכו ב-5 מיליון דולר. התשדיר, שאורכו כ-40 שניות, יעבור התאמה לקהל הישראלי וישודר ממחר (ג') בערב למשך כשבועיים, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

‏בארץ כבר שודרה פרסומת מגמר הסופרבול - הפרסומת של סודה סטרים. הפרסומות שמופקות ומשודרות בערב זה נחשבות למושקעות במיוחד, במטרה להצדיק את הפלטפורמה המכובדת שלה הן זוכות. כך, למשל, השנה צפו בפרסומות כ-109 מיליון צופים.