חב' אלונים רכשה קרקע לקבוצת רכישה ב-50 מ' ש'

חברת אלונים שגיבשה קבוצת רכישה לפרויקט ברחוב יהודה הלוי בתל אביב מימשה בשבוע שעבר את האופציה לרכישת דונם וחצי עבור 50 מיליון שקל ■ את הקרקע רכש עדי קייזמן מחבס ב-2010 ב-29 מיליון שקל

למרות ההגבלות של בנק ישראל על ההון העצמי, עדיין יש קבוצות רכישה שממשיכות לפעול באזורי הביקוש. חברת אלונים שגיבשה קבוצת רכישה לפרויקט ברחוב יהודה הלוי בתל אביב מימשה בשבוע שעבר את האופציה לרכישת דונם וחצי עבור 50 מיליון שקל (כולל מע"מ). החברה רכשה את האופציה לפני חצי שנה עבור כ-2 מיליון שקל וגיבשה קבוצת רכישה לפרויקט בן 38 יחידות דיור. המגרש נרכש מחברת אוראה שבשליטת רן אפרת ועדי קייזמן. השניים קנו אותו מקבוצת חבס ב-2010 עבור 29 מיליון שקל.

מדובר במגרש הממוקם ביהודה הלוי 70, לא רחוק משדרות רוטשילד, היכל התרבות ותיאטרון הבימה. המחיר ששילמה הקבוצה עבור המגרש מגלם שווי קרקע ליחידת דיור בגובה של כ-1.37 מיליון שקל. הפרויקט שעתיד לקום במקום עתיד לכלול 38 יחידות דיור בנות 2, 3, 4 חדרים ופנטהאוז. החברה שיווקה את הזכות ליחידות הדיור במחירים הנעים מ-1.57 מיליון שקל לדירות 2 חדרים, 2.25 מיליון שקל לדירות 3 חדרים ו-3.25 מיליון שקל לדירות 4 חדרים. לדירות חניה ומחסן, והפרויקט כולל גם שטחי מסחר.

רענן אלוני, יו"ר חברת אלונים, אמר כי "אסטרטגיית החברה הינה מימוש מהיר של אופציית הפרויקט תוך מתן מחיר סופי ללקוח וצמצום חוסר הוודאות עבורו. אנו פועלים במרץ לשיווק הפרויקטים של החברה, המחירים שאנו מציעים לצד האיכות והמיקום של הפרויקטים השונים יוצרים תמהיל מנצח ומוצר נדל"ני חזק, הזוכה לביקוש רב. החברה נמצאת בראשית הדרך ובוחנת כל העת הזדמנויות עסקיות חדשות".