מניה חמה: לאחר שזינקה בכ-215%, תטפס עוד 40%?

אנליסט מחברת BTIG מעניק לנטפליקס מחיר יעד של 250 דולר והמלצת קנייה מאחר וחברות הכבלים גילו כי השירותים שמציעה נטפליקס עשויים לשמש עבורן כמנוע צמיחה

בעוד המדדים בוול סטריט נסחרים ברמות שיא, משקיעים רבים מחפשים אחר מניות עם פוטנציאל מהותי לעליות. אנליסט מחברת BTIG מציין כי למניית נטפליקס קיים פוטנציאל לאפסייד של עד כ-40%, זאת כאשר חברות הכבלים בארה"ב גילו את היתרון של שירות הצפייה הישירה שמציעה החברה כדי לשווק ללקוחותיהם חבילות יקרות יותר.

"אנליסטים רבים בתעשיית ה-ISP כגון ג'ון מלון, רואים בנטפליקס נכס שעשוי לדחוף את תעשיית הכבלים קדימה", טוען ריצ'רד גרינפילד, אנליסט בחברת BTIG בראיון ל-CNBC. מלון, (Malone) יו"ר חברת ליברטי מדיה אמר בראיון לפני כשבוע כי הוא רואה את נטפליקס משתלבת באופן מלא בתעשיית הכבלים, כך שחברות הכבלים יוכלו להציע ללקוחות את שירותיה של נטפליקס כחלק מהחבילות שהן מוכרות.

גרינפילד טוען כי חברות הכבלים יוכלו להשתמש בנטפליקס בדרך שתעודד את הלקוחות שלהן לרכוש שירותי פס רחב המציעים מהירות אופטימלית עבור צפייה בטכנולוגיית "סטרימינג". לכן, גרינפילד מעניק למניית החברה המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 250 דולר, המשקף פוטציאל לאפסייד של 40%. זאתף לאחר שב-9 החודשים האחרונים המניה זינקה כבר ביותר מ-215%.

נטפליקס נסחרת לפי שווי שוק של כ-9.8 מיליארד דולר ומציעה שירותי צפייה ישירה באינטרנט במגוות סדרות וסרטים. זאת, באמצעות אתר האינטרנט שלה או מגוון של יותר מ-700 מכשירים מכשירים התומכים בשירות זה, בהם כגון ה-Xbox 360 של מיקרוסופט, קונסולת המשחקים Wii, כמו גם קונסולט הנינטנדו Nintendo וה -פלייסטיישן 3 של חברת סוני וכמובן באמצעות האייפון האייפד.