כן פייט בדרך לוול סטריט: הגישה מסמכים לרישום בארה"ב

החברה הגישה שלשום לרשות ניירות הערך האמריקאית מסמך רישום לא פומבי לשם רישום מניות החברה למסחר בבורסה ראשית בארה"ב ■ מקווה להירשם למסחר בבורסת ניו-יורק או בנאסד"ק

כן פייט ביופרמה , העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות ומחלות כבד, הודיעה היום (ד') כי הגישה שלשום לרשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) מסמך רישום לא פומבי F-20 לשם רישום מניות החברה למסחר בבורסה ראשית בארה"ב.

הרישום הינו בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים לכך מה-SEC, אשר החברה מעריכה כי צפויים להתקבל בקרוב. לאחר קבלת האישורים כאמור, ה-ADR Level 1 של החברה הנסחרים כעת בבורסה מעבר לדלפק בארה"ב (OTCBB), יתחלפו ב-ADR Level 2 וירשמו למסחר בבורסה רשמית מוכרת בארה"ב (בורסת ניו-יורק או נאסד"ק).

מהחברה נמסר כי "לאור הפיתוח הקליני המתקדם של תרופות החברה לשש התוויות שונות ולאור אבני הדרך הצפויות לחברה במהלך 2013, בכללן פרסום תוצאות בשלושה ניסויים קליניים: דלקת מפרקים שיגרונית, סינדרום העין היבשה ותוצאות ביניים בניסוי הגלאוקומה, דירקטוריון החברה והנהלתה רואים ברישומה למסחר של החברה בבורסה ראשית בארה"ב צעד חשוב".

"בנוסף, הליך זה יוביל להכרה בינלאומית ביכולותיה, הישגיה עד כה והתוכנית העסקית הייחודית של החברה ולהצפת ערך לחברה ולבעלי המניות", לשון הודעת החברה.

נזכיר כי ב"גלובס" נחשף כי כן מפייט פועלת על מנת לעניין משקיעים אסטרטגיים זרים בהשקעה בה, כאשר בתחילת חודש פברואר השלימה החברה גיוס של 26 מיליון שקל בהשתתפות קרנות אמריקניות, בין היתר קרנות המתמחות במדעי החיים. כעת מטרת החברה היא לגייס משקיע פיננסי אחד משמעותי שמתמחה בתחום הביומד, ושיהפוך לגורם דומיננטי בה.

גורמים המקורבים לחברה מעריכים כי לאחר הגיוס, כן פייט עומדת בכל התנאים הדרושים לשדרוג האיגרת שלה למסחר בנאסד"ק, וכי היא תצליח לעבור למסחר בנאסד"ק בחודשים הקרובים.