סופר-פארם תשכור 540 מ"ר בקניון באר יעקב ל-10 שנים

העסקה בהיקף כספי של כ-11.1 מיליון שקל בתוספת דמי ניהול ■ קבוצת יצחקי תבנה את הקניון הראשון בבאר יעקב, בשכונת פארק המושבה (השדרה המרכזית), בהשקעה של כ-150 מיליון שקל

רשת סופר פארם חתמה לאחרונה על הסכם שכירות עם קבוצת יצחקי, המקימה את קניון באר יעקב, על פיו תשכור חנות בשטח של 540 מ"ר בקניון לתקופה של 10 שנים, בהיקף כספי של כ-11.1 מיליון שקל בתוספת דמי ניהול. העסקה בוצעה באמצעות חברת פרומול, המשווקת את הנכסים להשכרה בקניון. מחברת יצחקי נמסר כי הקניון, שקיבל לאחרונה היתר חפירה ודיפון, יתאכלס בעוד שנתיים.

קבוצת יצחקי תבנה את הקניון הראשון בבאר יעקב, בשכונת פארק המושבה (השדרה המרכזית), בהשקעה של כ-150 מיליון שקל. הקניון יוקם על שטח של 6.5 דונם ויכלול כ-9,000 מ"ר של שטחי מסחר ו-15,000 מ"ר נוספים של חניונים. על התכנון מופקדים משרד אדריכלים ויינברג שמיר, ומשרד כהנא אדריכלים.

הקניון יכלול שתי קומות וחניה תת-קרקעית ובה כ- 350 מקומות חניה. את הקניון מקימה הקבוצה בנוסף לפרויקט מגורים בסמוך למבנה של הקניון.

מהחברה נמסר כי היא נמצאת בשלבי טיוטות הסכמים נוספים עם שוכרים נוספים, ביניהם רשת סופרמרקט גדולה, רשתות אופנה, בתי קפה, קופת חולים, בנקים ועוד. לדברי רוני טננבאום, סמנכ"לית שיווק בקבוצת יצחקי, "באר יעקב נמצאת בתנופת פיתוח אדירה ובשנים הקרובות יוקמו ביישוב אלפי יחידות דיור. מיקומו של הקניון בשכונת פארק המושבה שבליבו של היישוב ובקרבת השכונה החדשה, יהפוך אותו למרכז אטרקטיבי עם כוח קנייה של כ- 50,000 אלף תושבים. ההחלטה לבנות קניון בבאר יעקב הגיעה לאחר שסקרים שעשינו בקרב תושבי היישוב הראו כי יש צורך במרכז קניות ובילויים בבאר יעקב והקניון צפוי להעלות את הביקושים לדירות בשכונה"