אינסוליין צונחת 20%: התבקשה להעביר מידע נוסף ל-FDA

ה-FDA הודיע כי בשלב זה החברה לא סיפקה מידע מספיק, וכי המידע שסופק אינו תומך במידה הנדרשת כדי להוכיח את בטיחות ויעילות השימוש במוצר

מניית חברת הביומד אינסוליין , העוסקת בפיתוח טכנולוגיות לשיפור האפקטיביות של האינסולין לטווח קצר, רושמת ירידה חדה במחזור גבוה במהלך המסחר בבורסה. זאת לאחר שהחברה דיווחה היום כי התבקשה על-ידי ה-FDA להעביר מידע נוסף בקשר לאישור מוצר ה-InsuPatch מכיוון שה-FDA אינו יכול להשלים את בחינת הבקשה לאישור המוצר.

בנוסף, ה-FDA הודיע כי בשלב זה החברה לא סיפקה מידע מספיק, וכי המידע שסופק אינו תומך במידה הנדרשת כדי להוכיח את בטיחות ויעילות השימוש במוצר.

ב-FDA מציינים כי לאור העובדה שהשימוש במוצר גורם לשינוי בפרמקוקינטיקה (הזמן שעובר מרגע ההזרקה של התרופה עד שהיא מופיעה בדם) ובפרמקודינמיקה (הזמן שעובר מרגע נטילת התרופה ועד שמתקבלת השפעה של התרופה) של האינסולין בו משתמשים יחד עם המוצר, וכדי שיוכל להשלים את הדיון בבקשת החברה לאישור, עליה להגיש גם IND (מסלול הליך בדיקת תרופות שהינו ארוך משמעותית) לאינסולין בו מבוקש שימוש יחד עם מוצר ה-InsuPatch.

אינסוליין הצליחה לפני כחודשיים לגייס 4.6 מיליון שקל בהנפקת אופציות. ב-6 החודשים האחרונים הצליחה החברה לגייס סכום כולל של כ-14 מיליון שקל ושווי השוק שלה עומד על כ-217 מיליון שקל.