גם לאראלה מגיע: זה מה שעושה הפיס עם הכסף שלכם

שני "נציגים" ממפעל הפיס "מתלווים" לזוכים ישראליים בכל טיול בחו"ל ■ למה לא לשלוח עוד 24 זוכים בשנה לחו"ל? למה לא להקצות את הכסף למטרות הארגון? ולמה בכלל צריך מלווים מעבר למדריכים? אין לנו תשובה

ישראלים נוהגים להתרגש מעט כשהם נתקלים בכיתוב בעברית בחו"ל או במפגש עם ישראלים אחרים, בוודאי אם מדובר בסלבריטאים. בהיבט הזה, ישראלי שנפש בברצלונה זכה בטריפל: בלובי המלון שבו שהה עמד בחגיגיות שלט של מפעל הפיס; מאוחר יותר הגיעו מנויים שזכו בנופש, וביניהם לא אחרת מאשר אראלה המפורסמת, שליוותה את הטיול מטעם הפיס עם אחד הסמנכ"לים.

שאלנו את הפיס מה הם עשו שם, וזו התשובה שקיבלנו: "בכל חודש נערכת הגרלה שבה זוכים 75 מנויים בטיסה ובנופש זוגי בברצלונה, אליהם מתלווים מדריכים ישראלים מטעם חברת הנסיעות. כל נסיעה מלווה על-ידי שני נציגים של מפעל הפיס, מכל חטיבות הבית ובכל הדרגים, ובלבד שיש להם יכולת ייצוגית ויכולת בפתרון בעיות. כמו כן תפקידם לוודא כי התנאים שנקבעו עם החברה המתפעלת את החופשות אכן מתקיימים. עלות המלווים ממומנת על-ידי חברת הנסיעות כחלק מתנאי ההתקשרות עמה".

למה לא לשלוח עוד 24 זוכים בשנה? למה לא להקצות את הכסף למטרות הארגון? ולמה בכלל צריך מלווים מעבר למדריכים? אין לנו תשובה, רק המלצה: תחשבו על זה בפעם הבאה שהאוצר יציע להגביר את הפיקוח על הפיס.