באורנג' הבטיחו עדכון גרסת אנדרואיד "בקרוב"? אז הבטיחו

החברה השיקה את הסמארטפון "אורנג' אינפינטי" בספטמבר 2012 והבטיחו גרסה חדשה יותר למערכת ההפעלה - בינתיים עברו 8 חודשים

הבטחות לחוד ומציאות לחוד: מפעילות הסלולר ויצרניות הטלפונים אוהבות לזרוק סיסמאות לאוויר כאשר הן משיקות סמארטפון חדש. בחברת אורנג' השיקו בחודש ספטמבר 2012 את "האורנג' אינפינטי", סמארטפון תחת מיתוגה של אורנג'.

המכשיר הושק עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת ג'ינג'ירבירד (2.3.6) עם הודעה שבקרוב החברה תעדכן לגרסה חדשה יותר. בינתיים עברו 8 חודשים ואלפי הלקוחות שרכשו את הסמארטפון, תקועים עם גרסה ישנה מאוד.

עם פניית "גלובס" לפרטנר, בעלת רשת אורנג' בארץ, נמסר שבשבוע הקרוב לקוחות החברה יקבלו עדכון גרסה. רק שעדכון זה יהיה לגרסה הישנה של אנדרואיד - אייס קרים סנדוויץ ולא לגרסה הנוכחית - ג'לי בין, אליה יצרניות סמארטפונים רבות עדכנו ממזמן.

עדכוני גרסה הן דבר חשוב ביותר למשתמשי מערכת האנדרואיד. גרסת הג'לי בין כוללת שיפורים רבים במהירות התגובה של המכשיר ובצריכת הסוללה. שני דברים שלקוחות האינפינטי כנראה לא יהנו ממנו. לפחות לא בתקופה הנראית לעין.

בהודעה לעיתונות שהוציאה אורנג' בעת ההשקה נכתב, "סמארטפון מתקדם...הנותן מענה לביקוש הגדול למכשירים מהשורה הראשונה". בהמשך נכתב, "המכשיר פותח במשך חצי שנה לאחר מחקרים צרכניים מקיפים במהלכם למדנו את רצונותיו ודרישותיו של הצרכן הישראלי". ככל הנראה, לפי המחקר שאורנג' עשה, לא עלה שלקוחות מעוניינים לקבל עדכון גרסה בזמן הגיוני.

באורנג' עובדים בימים אלו על גרסה לאינפינטי 2, שסביר שגם מחירה יהיה דומה לגרסה הקודמת שעולה היום 1,350 שקל. רק שהפעם לקוחות שילכו לרכוש את הסמארטפון החדש, כדאי שייקחו בחשבון הבטחות לשדרוגים עתידיים.

מפרטנר נמסר בתגובה:"Infinity by Orange זוכה להצלחה מסחררת. כמתוכנן, בשבוע הקרוב תעודכן ללקוחותינו גרסת Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich".