אלפא קוסמטיקס משיקה חנות למותג התיקים LONGCHAMP

החנות של המותג הצרפתי תיפתח בקניון רמת-אביב בהשקעה של 3 מיליון שקל

חברת אלפא קוסמטיקס ממשיכה את התרחבותה מחוץ לתחום הקוסמטיקה. החברה תשיק ביולי הקרוב בוטיק ראשון למותג האביזרים הצרפתי LONGCHAMP בקניון רמת-אביב, שישתרע על שטח של 80 מ"ר.

לדברי רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקס, הבוטיק הוקם בשותפות (50%) עם דן בר-לב, יבואן קרולינה הררה בישראל, והושקעו בו 3 מיליון שקל.

המותג LONGCHAMP נוסד בשנת 1948 על-ידי ג'אן קאסאגריני. עיקר פעילות המותג היא בתיקים, מזוודות וארנקים, אך יש לו גם קו מוצרי ביגוד והנעלה.

המותג פעיל באירופה, באמריקה ובאסיה עם 1,800 נקודות מכירה ביותר מ-100 מדינות בעולם.

המותג נשאר עד היום בבעלות המשפחה, שמצהירה כי מכירותיו הסתכמו בשנת 2012 ב-454 מיליון אירו, גידול של 16% ביחס ל-2011. עוד נמסר כי ב-3 השנים האחרונות הסתכמה צמיחת המותג ב-75%.

לדברי שמיר, "כרגע מדובר בחנות דגל, ובהמשך נבחן פתיחה של חנויות נוספות. המותג מוכר בישראל בעיקר בקרב הדור הצעיר. החנות מאוד יוקרתית ונבנתה בסטנדרט גבוה. המותג הוא שם נרדף לסגנון, איכות ונוחות, ואין לי ספק כי כהצלחת המותג בעולם, כך יצליח ויתפתח המותג בארץ".

נזכיר כי לפני כשנה וחצי נכנסה החברה לראשונה לתחום הקמעונאות עם השקת חנות למותג התכשיטים TOUS בקניון עזריאלי. בעוד כחודשיים תפתח החברה חנות שנייה למותג. במקביל משווקת החברה בסיטונאות משקפי שמש, משקפי ראייה ובשמים של המותג TOUS.

חברת אלפא קוסמטיקה משווקת בישראל את מותגי הקוסמטיקה שאנל, ג'יבנשי, אליזבת ארדן, ניוואה, מאמ, סאלי הנסן ועוד, ומעסיקה 550 עובדים.