קריימר: רוצים רווחים גבוהים יותר? קנו את המניה הזו

הפרשן הצבעוני של רשת CNBC טוען כי כל משקיע חייב לשלב בתיק ההשקעות לפחות מניה אחת יציבה המחלקת דיבידנד גבוה ■ עם זאת, השוק נסחר ברמות שיא ולכן הוא ממליץ לפנות לאפיק השקעה עם פוטנציאל לרווח גבוה

ג'ים קריימר, הפרשן הכלכלי של רשת CNBC, מאמין כי כל משקיע חייב לשלב בתיק ההשקעות לפחות מניה אחת יציבה המחלקת דיבידנד גבוה. אולם, בשוק הנוכחי, בו המדדים נסחרים בשיא, הוא סבור שישנו אפיק השקעה אחר שעשוי להניב למשקיעים תשואות גבוהות יותר.

קריימר ממליץ לרכוש קרנות ריט (REIT) המשקיעות בנכסי נדל"ן ועשויות לרכב על גל ההתאוששות בשוק הדיור. באופן ספציפי יותר הוא ממליץ על קרן הריט אביב - Aviv REIT.

"אביב הפכה לציבורית רק בחודש מארס האחרון, כך שאנו עדיין לא יודעים כמה גבוהה תהיה התשואה שהיא תניב למשקיעים", טוען קריימר. לדבריו, "יש לזכור כי מדובר בקרן השקעות בנדל"ן שחייבת להחזיר למשקיעים את מרבית הרווחים שלה. ההערכות בשוק מצביעות על כך שהמניה תניב למשקיעים תשואה של כ-5% בטווח הקרוב, ברמות שבה היא נסחרת".

מעבר לכך, קריימר מעדיף את קרן אביב בשל העובדה כי היא משקיעה בנכסים שיניבו תשואות גבוהות גם בעתיד, זאת בשל הזדקנות אוכלוסיית ה"בייבי-בום" של שנות ה-60'. כלומר, החברה מחזיקה ב-258 מרכזי אחיות סיעודיות פרטיים ברחבי ארה"ב. המרכזים הללו מעניקים הן שירותי סיעוד לקשישים והן משמשים כבתי הבראה לחולים שעברו מחלות וניתוחים. לדברי הפרשן הצבעוני, הביקושים לשירותים אלה יגדלו ככל שדור ה"בייבי בום" יתבגר.

נראה כי גם המשקיעים מביעים אמון במניית החברה, שכן מאז שהיא הונפקה בחודש מארס היא זינקה ביותר מ-40%. עם זאת, קריימר ממליץ למשקיעים שמעוניינים לרכוש את המניה הזו לחכות לנסיגה ואז להיכנס במחיר נוח יותר.