אי.די.בי: דורי מנור, רפי ביסקר וכהן פורשים מהדירקטוריון

ההליך בוצע בהמשך להחלטת השופט אורנשטיין בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בתיאום עם נציגות מחזיקי האגח של אי.די.בי אחזקות, ובליווי המשקיף, עורך הדין חגי אולמן

קבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר מבצעת את החלטת בית המשפט ומצמצמת את המספר הכולל של חברי הדירקטוריון באי.די.בי. אחזקות ובאי.די.בי. פיתוח, למנות שני דירקטורים בלתי תלויים באי.די.בי. פיתוח ולהגביל את מספר חברי הדירקטוריון המכהנים במקביל באי.די.בי אחזקות ובאי.די.בי פיתוח לשניים לכל היותר.

ההליך בוצע בהמשך להחלטת השופט אורנשטיין בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בתיאום עם נציגות מחזיקי האגח של אי.די.בי. אחזקות, ובליווי המשקיף, עורך הדין חגי אולמן.

בתחילת החודש הנחה הכונס הרשמי במשרד המשפטים, פרופ' דוד האן, את המשקיף בקבוצת אי.די.בי, עו"ד חגי אולמן, לפעול מול חברת אי. די.בי פתוח לשם שיפור הממשל התאגידי בחברות הקונצרן, לרבות ביצוע שינויים בהרכב דירקטוריון החברה.

בית המשפט ציין כי לא ניתן להתעלם מן האפשרות של חשש לניגוד עניינים של בעלי התפקידים בקונצרן אי.די.בי בין השאר בשל כהונה מקבילה בדירקטוריונים של מספר חברות.

לכן , יסיימו את כהונתם כחברי דירקטוריון באי.די.בי. פיתוח הדירקטורים יצחק מנור, אברהם בן יוסף ויעקב שימל. דורי מנור, רפי ביסקר ואלי כהן יסיימו את כהונתם כחברי דירקטוריון באי.די.בי. אחזקות.

כמו כן, דירקטוריון אי.די.בי. פיתוח החליט על מינויים של תמר גוטליב ואילן הלפרין כדירקטורים בלתי תלויים. גוטליב, שותפה בחברת יבול שוקי הון בע"מ, כיהנה בין היתר כמנכ"לית אינווסטק כללי ניהול וחיתום, מנכ"לית חברת אוסקר גרוס העוסקת בבנקאות להשקעות וכמנכ"לית הראשונה של חברת הדירוג מעלות.

הלפרין, יועץ פיננסי ואחראי על גיוס השקעות בגלובוס גרופ, הקים וניהל את מחלקת אשראים מיוחדים בבנק הבינלאומי ובין יתר תפקידיו כיהן כנציג הבנק בארה"ב.