שרון גל: "אני מקווה שתוך זמן קצר האמת תצא לאור"

"אני מוצא לנכון להגיב לראשונה דווקא כאן, באופן הכי אישי, בלי מתווכים", כתב גל בדף הפייסבוק של "לילה כלכלי" ■ "אני גם מוצא לנכון לציין שעד לרגע זה אין לי מושג על מה מדובר" ■ תוהה: "מדוע איש לא נקט מהלך של השעיה?"

מנחה התוכנית "לילה כלכלי", שרון גל, פרסם הערב (ה') פוסט בדף הפייסבוק של התוכנית, בו הוא שולל מכל וכל את הטענות לפיהן התפטרותו קשורה להתנהגות בלתי הולמת.

גל הדגיש בפוסט כי הסיבה להתפטרותו מערוץ 10 היא כלכלית בלבד: "אני מניח שקראתם הבוקר שהחלטתי לעזוב את ערוץ 10 ולהפסיק להגיש את 'לילה כלכלי'. ואני גם יודע שקראתם עוד כמה דברים שמנסים לקשור בשמי. אני מוצא לנכון להגיב לראשונה דווקא כאן, באופן הכי אישי, בלי מתווכים.

"ביום שני בערב, לפני שידור התוכנית, הודעתי לערוץ 10 על החלטתי לסיים את תפקידי. הסיבה היחידה למהלך - לא הצלחנו להגיע במשך חודשים ארוכים להסכמה בדבר תנאי העסקתי. זה כל הסיפור".

"אני מקווה שתוך זמן קצר האמת תצא לאור", כתב גל הערב למעריצי תוכניתו. "מדוע זה קורה דווקא עכשיו, רגע אחרי שהשתלבתי בפאנל הפרשנים של התוכנית 'שישי' (שאני מייחל להצלחתה כמובן), 10 שנים וחצי מאז שהצטרפתי לערוץ, ומעולם לא נאמר עליי דבר מן הסוג הזה, 4 שנים אחרי שהגיתי והתחלתי לשדר את התוכנית 'לילה כלכלי' שאני כל-כך אוהב? אני משאיר לכם להגיע לתובנה המתבקשת", לדבריו.

"הרי אם נעשתה בדיקה בענייני בתוך הערוץ לפני חודש ומשהו - מדוע שילבו אותי כפרשן בפאנל של 'שישי' - תוכנית שעלתה לאוויר בשבוע שעבר? (והרי יכולתי להמשיך לשבת שם אילולא התפטרתי). מדוע איש לא נקט מהלך של השעיה או יותר מזה עד שהודעתי על כוונתי לסיים את עבודתי השבוע? הרבה שאלות ללא מענה ברגע הזה.

"אני יכול להבטיח שבזמן הקרוב אפעל לבירור העניין יחד עם הערוץ, ואעשה זאת בשקיפות מלאה, וכמובן אעדכן אתכם. ולמרות הכול - אני מרגיש צורך להודות לערוץ 10 על תקופה יוצאת דופן ולאחל הצלחה להנהלה והעובדים. זה באמת היה לי לבית".