יוני בלוך ו-Interlude השלימו סבב גיוס של 15 מיליון דולר

הסטארט-אפ של הזמר הצעיר מאפשר להפוך סרטונים ופרסומות לאינטאקטיביים ■ בין המשקיעים אינטל קפיטל, קרן Marker של יובל שחר ואוהד פינקלשטיין, סקויה קפיטל ואריק שמידט

הזמר והיוצר המוזיקלי יוני בלוך השלים סבב גיוס שני בהיקף של 15 מיליון דולר עבור הסטארט-אפ Interlude, שהקים יחד עם טל זובלסקי וברק פלדמן ושעוסק בתחום הווידיאו והפרסום האינטראקטיבי.

את סבב הגיוס הובילה אינטל קפיטל, שהשקיעה 6.5 מיליון דולר מתוך כלל הסכום. עוד לקחו חלק בגיוס: קרן Marker של יובל שחר ואוהד פינקלשטיין (5 מיליון דולר), סקויה (2.3 מ' ד'), הקרן האמריקאית NEA (2 מיליון דולר), Innovation Endeavors של אריק שמידט (400 אלף דולר) ואנג'לים נוספים, בהם סרגיי גרישין. בסך הכול Interlude גייסה עד היום 18.2 מיליון דולר.

חברת Interlude מאפשרת לערוך ולהפוך סרטונים ופרסומות לאינטראקטיביות, כך שהגולש או הצופה בוחרים את התקדמות העלילה מתוך מספר אפשרויות ובכך היא מייצרת אינטראקציה ומעורבות יותר גבוהה של המשתמש עם המותג המפרסם.

החברה עלתה לתודעה, בין היתר, כשזכתה ב-2010 בתחרות הסטארט-אפים בכנס Techonomy הישראלי של אורלי יקואל ואדי רזניק. מאז הספיקה החברה לעבוד עם מותגים וחברות רבות, בהם מיקרוסופט ובנק לאומי. בהמשך הספיקה החברה לזכות גם בפרס הקליפ החדשני ביותר בתחרות של MTV ב-2011.

בלוך, זובלסקי ופלדמן הקימו את החברה ב-2009 לאחר שעבדו כמה שנים טובות ביחד. זובלסקי הוא הגיטריסט בלהקה שמלווה את בלוך באלבומים שהוציא ובהופעותיו השונות ופלדמן אחראי על לכתיבת מריבת השירים באלבומיו של יוני בלוך וכן באלבומה הראשון של אפרת גוש.