פיתוח מקומי של eBay: כל קבלות הקנייה באתר אחד

מוצר בשם stuff מאפשר, לאחר מתן הרשאה מצד המשתמש, לסרוק את תיבת המייל שלו ולאתר קבלות שקיבל עבור רכישות שביצע בעבר - לאו דווקא דרך eBay

חברת ebay משיקה מוצר חדש בשם stuff, שכולו פיתוח כחול-לבן, ושיאפשר לנהל את כל הרכישות של הצרכן במקום אחד.

מרכז החדשנות של eBay בישראל, שהוקם בעקבות רכישת הסטארט-אפ הישראלי The Gifts Project ב-2011, פיתח מוצר חדש בשם stuff, שאמור להוות את הדבר הבא ברצון להתנהל נכון צרכנית.

המוצר של stuff מאפשר, לאחר מתן הרשאה מצד המשתמש, לסרוק את תיבת המייל שלו ולאתר קבלות שקיבל עבור רכישות שביצע בעבר - לאו דווקא דרך eBay עצמה.

כך, stuff מרכז את כל הקבלות במקום אחד נגיש, אך זה רק הערך הנלווה שלו. האתר מציע ניתוח מעמיק של היסטוריית הרכישות של המשתמש עם פילוחים לפי סכום הרכישה, תחום הרכישה, מועד הרכישה ומקור החנות או הספק שבו נעשתה הרכישה.

אפשרות נוספת היא לעקוב אחר משלוחי מוצרים על גבי מפה עולמית וכן להתעדכן על השווי הנוכחי של מוצרים שרכשת בעבר ואף להקל על האפשרות למכור אותם ב-eBay בלחיצת כפתור וללא הצורך להקליד את הפרטים הטכניים.

בנוסף, השירות של stuff יאפשר להמליץ על מוצרים משלימים, בין היתר בהתאם לאנשים אחרים שדומים לך באופי הרכישות שלהם.

אלמנט נוסף הוא היכולת להכיר טוב יותר את הגולש ולהציע לו מוצרים יותר רלוונטיים עבורו. "על בסיס הקבלות אנחנו יודעים מה קנית, ולכן יודעים לשווק לך מה שאין לך ולא לנסות למכור לך קינדל, כשבעצם כבר רכשת אחד כזה לפני חודשיים", מסביר רון גורה, מנהל מרכז החדשנות של החברה בתל-אביב. "המידע שאנחנו מקבלים יותר חזק מלייק שעשית לעמוד של מותג או מחיפוש שביצעת באינטרנט אחר מוצר מסוים. כאן לא מדובר על מישהו ששוקל לקנות משהו או מחפש עליו מידע אלא על קבלה, על בעלות ממשית של מוצר כלשהו".