איתות טכני: האם "הכוכב הנופל" העיר את הדובים בשווקים?

ג'ונתן קרינסקי, המנתח הטכני הראשי של חברת מילר טבק פרסם אמש לפני סיום המסחר אזהרה למשקיעים לפיה הוא זיהה תבנית של "כוכב נופל דובי" (bearish shooting star) בגרף היומי של מדד ה-S&P 500

המסחר בוול סטריט ננעל אמש בירידות שערים, לאחר פתיחה חיובית. הטריגר להיפוך המגמה היו פרוטוקולי הריבית מחודש מאי שהצביעו על כך שה'פד' עשוי להאט את קצב רכישות האג"ח עוד השנה. ג'ונתן קרינסקי, המנתח הטכני הראשי של חברת מילר טבק פרסם אמש לפני סיום המסחר אזהרה למשקיעים, לפיה הוא זיהה תבנית של "כוכב נופל דובי" (bearish shooting star) בגרף היומי של מדד ה-S&P 500.

תבנית של "כוכב נופל דובי" היא תבנית שיכולה לתת למשקיעים אינדיקציה לגבי היפוך מגמה בטווח הקצר. לפי ההגדרה, כאשר המדד או המניה פותחים בעליות שערים (כאשר המגמה בשוק היא חיובית) שמתחזקות, אך המסחר ננעל סביב הרמות שבו הוא פתח ואף בירידות שערים, העניין מעיד על היפוך המגמה השורית.

עם זאת, קרינסקי דואג לציין כי "ראינו שוב ושוב במהלך הראלי הזה שתבנית דובית של יום אחד אינה משפיעה לטווח הארוך". האנליסט הטכני ממליץ למשקיעים להיחשף לסקטור הפארמה ולהימנע מסקטור התשתיות בטווח הקרוב.

איתות טכני / מתוך businessinsider
 איתות טכני / מתוך businessinsider