דורון אביב מכניס שותף לפרויקט המשרדים "רוטשילד 22"

קבוצת LR נכנסה שותפה במחצית מהפרויקט, שהיקף ההשקעה בו נאמד ב-450 מיליון שקל

קבוצת אביב בבעלות דורון אביב ודפנה הרלב, מקטינה סיכונים: הבוקר (א') הודיעה הקבוצה כי הכניסה כשותף את קבוצת LR, בפרויקט המשרדים "רוטשילד 22" בתל-אביב. ההיכרות של קבוצת אביב עם קבוצת LR מקורה בעסקאות משותפות של קבוצת אביב ארלון, עם LR בתחום המרכזים המסחריים בארה"ב.

פרויקט רוטשילד 22 נמצא בשלבים מתקדמים של הקמה ובנייתו צפויה להסתיים בסוף שנת 2013. הפרויקט ממוקם בפינת הרחובות רוטשילד ונחלת בנימין, על מגרש צים לשעבר. קבוצת אביב החלה לאחרונה בשיווק שטחי המשרדים במגדל. הפרויקט כולל מגדל משרדים בן 27 קומות בשטח 22 אלף מ"ר, הבנוי לצד בניין לשימור - "בית בכר".

רועי בן-ימי, מנכ"ל קבוצת LR, מסר: "קבוצתLR נכנסה לשותפות עם חברת אביב, כהמשך מתבקש ופורה לפעילות המשותפת בארה"ב, בתחום הנדל"ן. מיקומו הייחודי של המיזם והסטנדרט הגבוה של הפרויקט הביא אותנו להחלטה להיכנס לשותפות בפרויקט".

דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב, מסר: "בהמשך לשותפות המוצלחת עם בעלי השליטה של קבוצת LR בחו"ל, החליטו שתי הקבוצות לבצע את הפרויקט במשותף".

קבוצת LR יוצגה בידי עו"ד חני אבינרי ועו"ד ירון אלחנני ממשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות', וקבוצת אביב יוצגה בידי עו"ד עופר נועם ממשרד ח. נועם.