HappySale מגייסת מיליון ד'; חוויית מוצרים משומשים

התהליך של יצירת מכירה ב-HappySale פשוט: מצלמים את המוצר ומכניסים את שמו ■ האפליקציה מחפשת באופן אוטומטי את המוצר, ומביאה מהרשת את המידע עליו

הסטארט-אפ הישראלי HappySale נמצא בעיצומו של סבב לגיוס סכום של מיליון דולר. HappySale שהוקמה לפני כחצי שנה על ידי דורון ניר, דייויד קריב, ראם שרמן וטמיר שומר, מנסה להפוך את חוויית מכירת המוצרים המשומשים שבבית לקלה יותר, באמצעות אפליקציה למכשירי אנדרואיד.

"הרעיון מאחורי HappySale התחיל בגלל הילדים שלי", מספר ניר, מנכ"ל החברה, "רציתי למכור כיסא האכלה מאוד יקר ולא שימושי באחד מלוחות המשומשים האינטרנטיים. תהליך המכירה באתרים האלה הוא טרחה עצומה: לצלם תמונות, להעלות לרשת, לכווץ אותן, ליצור מכירה ואז לתחזק אותה. בסופו של דבר, אתה פשוט לא עושה את זה.

"המקומות שבהם אנשים יכולים היום למכור דברים הם מיושנים ומסורבלים. כאן בדיוק נכנסת HappySale לתמונה".

התהליך של יצירת מכירה ב-HappySale פשוט: מצלמים את המוצר ומכניסים את שמו. האפליקציה מחפשת באופן אוטומטי את המוצר, ומביאה מהרשת את המידע עליו. אם רוצים למכור לפטופ, לא צריך להכניס את כל המפרט שלו אלא רק את הדגם.

היזם הסדרתי יוסי ורדי כבר השקיע בחברה 100 אלף דולר וכעתו החברה רוצה לפנות לשוק האמריקני עם מוצר דומה שפונה לקהל הגיימרים.