אורח בהילטון ת"א מזמין אתכם לבריכה? שלמו 285 שקל

נשמע דמיוני, אבל המחירים שאתם רואים בתמונה לנגד עיניכם אמיתיים ■ ומה אומרים בהילטון? "אלה המחירים שלנו. כל אדם עושה את החשבון לעצמו"

מחפשים בריכה לילד בחופש הגדול? בכניסה למלון הילטון בתל-אביב הוצב שלט עם מחירון למבקרים המעוניינים להיכנס לבריכה, שאינם אורחי המלון. כמה עולה כניסה? 215 שקל לאדם ביום חול, 285 שקל ביום שבת.

לא, לא מדובר בטעות. המחירים הללו אמיתיים לחלוטין. כך, משפחה מצומצמת בת 4 נפשות שמבקרת במלון הילטון בתל-אביב ומעוניינת להעביר את יום השבת בבריכה, תיאלץ לשלם כ-1,000 שקל ויותר בגין "התענוג".

יודגש כי מדובר במחירי כניסה לבריכה בלבד, לא לשאר מתקני המלון. תמונה של השלט עם מחירון הכניסה כבר הועלתה לפייסבוק וצוברת תאוצה.

"מעולם, אבל מעולם לא הרגשתי נבוך כל-כך", כתב בפייסבוק אדם שביקש לבלות שבת בבריכה עם קרובי משפחה שהגיעו מלונדון והתארחו במלון. אותו אדם לקח את ילדיו במטרה לבלות עם קרובי המשפחה מלונדון, אך גילה לתדהמתו כי הוא צריך לשלם 1,425 שקל כדי להיכנס לבריכה (המחיר עבור זוג ו-3 ילדים).

במלון הילטון הסבירו בשיחה עם "גלובס" כי רוב משתמשי הבריכה הם אורחי המלון, וכי הם לא רואים כל בעיה במחירון הקיים: "זו לא בריכה ציבורית, זו לא בריכת גורדון או בריכה עירונית. זו בריכה של המלון שמיועדת לאורחי הילטון תל-אביב".

- והמחירים האלה לא נראים לכם קצת מופרזים?

"אה.... אלה המחירים שלנו. כל אדם עושה את החשבון לעצמו, אם זה מתאים לו או לא. שוב, המחירים האלה לא רלוונטים לאורחי המלון, ורוב המשתמשים בבריכה הם אורחי המלון".

מחירון כניסה / צילום מסך
 מחירון כניסה / צילום מסך