מנכ"ל שיכון ובינוי עופר קוטלר רכש דירה ביוקנעם בכ-1.1 מיליון שקל

קוטלר רכש דירת 4 חדרים בפרויקט 'חלומות יוקנעם' של שיכון ובינוי נדל"ן ■ לדברי מקורבים לקוטלר, הדירה נרכשה למטרת מגורים ולא להשקעה

מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי מקבוצת אריסון, עופר קוטלר, רכש דירה בפרויקט של החברה ביוקנעם ב-1.095 מיליון שקל. מדובר בדירת 4 חדרים בפרויקט של חברת-הבת שיכון ובינוי נדל"ן. לדברי מקורבים לקוטלר, הדירה נרכשה למטרת מגורים ולא להשקעה.

אחד מילדיו של קוטלר מתגורר באזור וככל הנראה הדירה נרכשה כדי שלבני הזוג קוטלר תהיה דירה באזור בעתיד כדי שיהיו קרובים לילדים ולנכדים. מעבר לשימוש האישי בדירה, זו איננה הפעם הראשונה שבכירים בחברות נדל"ן רוכשים דירה בפרויקטים כדי להביע אמון הן בחברה והן במיקום הפרויקט.

החברה דיווחה היום לבורסה כי דירקטוריון החברה ועדת הביקורת של החברה אישרה את הרכישה. "ההתקשרות נעשית במחירי המחירון שנקבעו על ידי חברת הבת לפרויקט בו מצויה הדירה ולמועד הרלוונטי", נכתב בדיווח החברה לבורסה, "וכי מספר דירות דומות (הן בשטח הדירה, הן במיקומה של הדירה, הן בהצמדות לדירה והן במפרט של הדירה) נמכרו על ידי החברה הבת לצדדים שלישיים, באותו מועד, במחירים דומים ובתנאי תשלום זהים, בהתאם למחירי המחירון ויתר תנאי מבצע המכירות הרלוונטי של חברת הבת באותו מועד".

פרויקט 'חלומות יוקנעם' יכלול עם סיומו שבעה בניינים בני 8 קומות עם 168 יחידות דיור סך הכל.