תקציבי טובורג וסטלה ארטואה עברו לגליקמן-נטלר-סמסונוב

גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך לחזק את כוחו במערך הפרסום של החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה): ל"גלובס" נודע כי המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של מותגי הבירות טובורג וסטלה ארטואה.

תקציבי טוברוג וסטלה ארטואה טופלו בעבר בשלמור-אבנון-עמיחי. התקציבים לא נתמכו בפרסום בחודשים האחרונים, ולקח זמן עד שנמצא להם משרד פרסום חדש.

נתח נוסף שמקבל גליקמן הוא תקציב הפרסום של CRANERGY - משקה האנרגיה החדש שתשווק החברה המרכזית למשקאות, באמצעות החברה-הבת מבשלות ישראל.

CRANERGY הוא משקה אנרגיה שישראל היא אחד השווקים הראשונים בעולם שבו הוא ישווק. ייחודו הוא בכך שהוא משקה האנרגיה היחיד שעשוי מרכיבים טבעיים בלבד.

אין זאת הפעם הראשונה שבה גליקמן-נטלר-סמסונוב זוכה בתקציב משקה אנרגיה. בעבר, בעת שהיה חלק ממערך הפרסום של טמפו, קיבל המשרד לטיפולו את תקציב משקה האנרגיה XL.

יריית פתיחה עם פיוז טי

גליקמן-נטלר-סמסונוב הצטרף למערך הפרסום של החברה המרכזית לפני פחות משנה, כשקיבל לטיפולו את השקת התה הקר פיוז טי. השקת המותג הייתה החזית החמה של החברה באותה תקופה, והבחירה בגליקמן היוותה איתות לכך כי המשרד צפוי להפוך לגורם משמעותי במערך הפרסום של החברה.

חודשים ספורים לפני כן נכנס לחברה המרכזית שחקן חדש נוסף: משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שאף הוא החל לקבל חלקים הולכים וגדלים בתקציב החברה המרכזית. הכתובת על הקיר הייתה ברורה: החברה נערכת לצמצם ולשינוי זהותם של משרדי הפרסום המרכיבים את מערך הפרסום שלה.

ואכן, בתוך שנה נפלטו החוצה גלר-נסיס (פובליסיס ישראל) ושלמור-אבנון-עמיחי (y&r ישראל). המערך החדש הורכב מיהושע TBWA, המטפל בטרה, פריגת ונביעות; באומן-בר-ריבנאי, המטפל בספרייט ובקרלסברג; וגליקמן-נטלר-סמסונוב, שקיבלו את פיוז טי ופאנטה. כל מותגי הקולה למיניהם, לרבות זירו, מטופלים במשרד הפרסום דחף.

שינוי משמעותי נוסף השלימה החברה רק לפני כשבועיים, עת הפסיקה את ההתקשרות ארוכת-השנים שלה בתחום המדיה עם קראט והעבירה את כל תקציבי המדיה לחברת יוניון.

מהחברה המרכזית למשקאות לא נמסרה תגובה.