רווחי גזית גלוב גדלו ב-33% ברבעון ל-345 מיליון שקל

ההכנסות מהשכרת נכסים גדלו ב-6% ל-1.34 מיליארד שקל ■ תחלק דיבידנד של 43 אגורות למניה

חברת הנדל"ן גזית גלוב שבשליטת חיים כצמם פרסמה הבוקר (ג') דוחות כספיים חיוביים לרבעון הראשון של השנה ובהן שיפורים בכל הפרמטרים. ה-FFO של החברה גדל ב-19% ל-150 מיליון שקל, ה-NOI עלה ב-5% ל-883 מ' ש' והתזרים נטו מנכסים זהים גדל ב-3.1%.

שיעור התפוסה בנכסי הקבוצה עמד על 94.7% ברבעון הראשון לעומת 95% בסוף 2012. התחזקות השקל הורידה את ההון העצמי ל-7.6 מיליארד שקל מ-7.8 מיליארד שקל בסוף 2012.

"אנחנו מסכמים רבעון טוב נוסף במהלכו הצגנו המשך צמיחה בפרמטרים התפעוליים, בראשם גידול חזק ב-FFO וב-FFO למניה לצד המשך תהליך הורדת המינוף וחיזוק המאזן", מסר המנכ"ל רוני סופר. "אנו שמחים לראות שמהלכים אלו אשר בוצעו בעקביות במהלך השנים האחרונות לא נסתרים מעיני סוכנויות הדירוג ובאו לידי ביטוי לאחרונה עם העלאת דירוג החוב של החברה מרמה של 'A+' לרמה של 'AA-' על ידי S&P מעלות. אנו פועלים כל העת לטיוב תיק הנכסים של הקבוצה, דרך ניהול יומיומי בכל נכס ונכס ברחבי העולם וזאת לצד רכישה ופיתוח סלקטיביים של נכסים אורבאניים איכותיים אשר מתאימים לפורטפוליו של הקבוצה".

הכנסות החברה מהשכרת נכסים גדלו ב-6% ל-1.34 מיליארד שקל ובשורה התחתונה הרווח הנקי הסתכם ב-345 מ' ש' לעומת 258 מ' ש' ברבעון המקביל אשתקד. גזית גלוב תחלק דיבידנד של 43 אגורות למניה ב-2 ביולי.

"דוח טוב לחברה", מסר האנליסט נועם פינקו מפסגות, שהעלה את המלצתו למניית גזית גלוב ל"קנייה" במחיר יעד של 59 שקל. "בשורה התחתונה אנו רואים בגזית אחזקה טובה מאוד לטווח ארוך ועוגן בתיק לחיסכון ארוך טווח המספק חשיפה טובה לנדל"ן מניב איכותי בפריסה גיאוגרפית רחבה, גידול מתמשך בתיק הנכסים וניהול פיננסי מצוין. יש לציין את השינוי החשיבתי של החברה שמתרכזת יותר בנכסים גדולים בערים מרכזיות מתוך הנחה שאוכלוסיית העולם תתרכז בעתיד במקומות האלה. עליית המניות הצפון אמריקאיות יצרה דיסקאונט סחיר חריג של 22%".