יפנאוטו צמצמה ההפסד ברבעון הראשון ל-2.6 מיליון שקל

הקיטון החד בהפסד בא לידי ביטוי בין היתר כתוצאה משיפור הרווחיות ממכירת רכבי חברה וכתוצאה מתוכנית ההתיעלות שיושמה בחברה

יפנאוטו , היבואנית המורשה של סובארו בישראל, דיווחה היום (ג') על שיפור בתוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון של השנה, כולל רווח נקי בחברה הבת יפנאוטו רכב לראשונה מזה 8 רבעונים.

בשורה התחתונה הפסידה החברה 2.6 מיליון שקל ברבעון הראשון, צמצום ניכר לעומת הפסד של 9.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון החד בהפסד בא לידי ביטוי בין היתר כתוצאה משיפור הרווחיות ממכירת רכבי חברה וכתוצאה מתוכנית ההתיעלות שיושמה בחברה.

בחודש הבא צפויה החברה לשווק את הדגם החדש של האימפרזה, מכונית שתהווה עוגן מרכזי בפעילות החברה, שם מקווים לראות גידול במכירות בין היתר בשל העובדה כי מדובר במכונית חסכונית בדלק. עוד צפויה החברה להשיק ביוני 2 דגמים נוספים - מכונית המנהלים B4 ומכונית ה-SUV אווטבק.

"אני שמח על תוצאות הרבעון אשר מצביעות על מעבר לרווח נקי של פעילות הרכבים", מסר אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו רכב. "המאמצים הניהוליים הרבים שבצענו בחודשים האחרונים מניבים תוצאות כבר ברבעון זה ואנו מאמינים כי ברבעון הבא ובהמשך השנה נמשיך לראות שיפור ניכר בתוצאות החברה. צריך לזכור כי ירידת שער הין היפני טרם באה לידי ביטוי באופן מלא בשל מלאי הפתיחה של החברה בשנת 2013 שנרכש בשערי יין גובהים. כמו כן טרם החלה מכירת המגוון המלא של רכבי סובארו לרבות רכב האימפרזה אשר השקתו צפויה במהלך חודש יוני הקרוב".

יפנאוטו רשמה גם גידול של 49% ברווח הגולמי שהסתכם ברבעון הראשון של 2013 ב-7.6 מיליון שקל.